Maandag de 3e April...

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag de 3e April...

Bericht door Chandon »

Ze zijn wel lid vanaf 2012. Dat houden bijna eigenlijk geen ene faker vol.

poitr61 schreef: 03 apr 2023 22:07 hoi
ligt het aan mij of is het stel helemaal niet gekomen?
ik was er de hele middag maar heb alleen maar mannen gezien ( ook lekker hoor)
maar vraag me toch af of dit een nep aankondiging was?
groet poitr
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Maandag de 3e April...

Bericht door Gerrit Willem »

Zeer betrouwbaar stel. Wat ik begreep was er geen goede vibe en ergens anders feestje gemaakt.
bi-arnhem44
Berichten: 145
Lid geworden op: 07 okt 2012 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Maandag de 3e April...

Bericht door bi-arnhem44 »

Hallo allemaal, wij waren er zeker en ook nog vrij vroeg om 11:30. Maar hadden het met een uurtje al gezien zeker als ze met een half slappe "frisse" lul in je gezicht staan te swaffelen. Er was er ook eentje die constant "geil" praat zoals wat geil he, neuk dr en meer van dat soort dingen, op zich niet zo erg maar niet op 20 cm van onze oortjes. Kortom... we waren er gauw klaar mee en zijn gelijk maar door naar Steam gegaan, niet dat dat wat was want daar vielen de mensen om 20:00! pas binnen... Dus voor de mensen die ons gemist hebben sorry, volgende keer beter.

En voor degene die denken dat wij fake zijn moet je eerst ff rond vragen, dan pas denken. Dan zijn er nog steeds heren die opvoeding nodig hebben, want nee is nee, en al helemaal niet ongevraagd... maar echt he.

Tis niet altijd dat het niet goed gaat in de ec, wij hebben soms ook zeer zeker hele leuke tijden en mooie belevenissen en feestjes. Maar dat is net soms wie je treft en wij hebben zelfs wel eens iemand uit de ec mee naar huis genomen. Als wij gaan kondigen wij dat vaak aan maar altijd met de dingen die wij wel, en niet zo leuk vinden. Dan is lezen voor heel veel mensen toch moeilijk blijkbaar.

Dan het volgende maar ook nu weer... lees goed! :: wij hebben het voornemen om morgen naar de naaktdag te gaan maar dat ligt er aan hoe mijn meisje morgen wakker wordt na een hele lange werkdienst vandaag, dus als zij zin heeft gaan we, en anders niet. We zien dit morgen wel ff. Anders wensen wij een ieder morgen een hele leuke dag en denk eraan, alles begint met vragen... niet zo maar graaien.

Groet Mart en Wen
kabouterplop
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 okt 2022 22:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Maandag de 3e April...

Bericht door kabouterplop »

Goede reactie klopt als een bus veel plezier morgen als julie gaan ik ook van plan om te gaa maar ben pas tegen 6 inv met werk
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten