Bi Cumslet

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
sletjegewillige
Berichten: 42
Lid geworden op: 23 apr 2019 13:36
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bi Cumslet

Bericht door sletjegewillige »

Valentijn, dus is er vanavond uurtje of 5-6 wat te doen?
Zoek sperma voor mijn slet, en evt heerlijke dame.
Respect, schoon, glad, anders een nee.

Neem contact op als we wat kunnen afspreken.

XX gewillige
Laatst gewijzigd door sletjegewillige op 16 feb 2024 07:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Julian007
Berichten: 69
Lid geworden op: 16 jan 2023 14:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Julian007 »

Seems like a fun idea :) I've sent you a PM
Hallo! I'm a young well-educated dude who is exploring his kinky side further. I love sex and making women cum + being a bull :)
Bistelkinkydick
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jan 2024 20:18
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Bistelkinkydick »

heerlijk zo aan t kruis, lekker met de zweep en langzaam strelen door de schaamstreek, dan weer met de zweep en weer heerlijk strelen en likken aan de tepels. Heerlijk om er onder te liggen als ze met de zweep krijgt en je ziet dat ze steeds geiler gaat worden. Sta zelf ook vaak zo aan het kruis als mannelijke sub en mijn meesteres pakt de zweep en laat je verplicht klaarkomen, soms op de grond en soms op haar geile pumps. Ze hangt vaak een gewicht aan mijn edele delen, heerlijk. En haar rode nagels knijpen in mijn tepels. Uiteindelijk als beloning mag ik dan in de Sling en streelt mijn meesteres de prostaat, uiteindelijk heerlijk klaarkomen. Soms wil de meesteres dan gewoon heerlijk geneukt worden door de slaaf maar soms ook niet, ja je blijft dan slaaf. Dan hoop je soms nog op een heerlijke slanke geschoren bi-man om de rest te ontdekken.......
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

sletjegewillige schreef: 14 feb 2024 12:41 Valentijn, dus is er vanavond uurtje of 5-6 wat te doen?
Zoek sperma voor mijn slet, en evt heerlijke dame.
Respect, schoon, glad, anders een nee.

Neem contact op als we wat kunnen afspreken.

XX gewillige
EC 3.jpg
Beste sletjegewillige,

Leuk dat jullie een oproep doen, maar we willen jullie wel vragen om je aan ons beleid te houden. telefoon altijd in het kluisje. We hebben deze regel niet voor niks vastgesteld in ons beleid en vragen daar ook begrip voor.

Verder wensen wij jullie veel plezier bij jullie toekomstige bezoek bij EC Arnhem.

met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Arnhem
Bart49
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 okt 2020 11:56
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Bart49 »

Ow wat een sexy foto! Ik ben een dag te laat, maar kan ik haar vanavond ook nog in de EC zo aan het kruis bewonderen??
Bistelkinkydick
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jan 2024 20:18
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Bistelkinkydick »

Beste EC, we zagen t bericht over telefoon in de kluisjes, schijnbaar worden we al aangesproken zonder dat we geweest zijn. Sinds eind januari dit jaar actief op dit forum om te zoeken naar geile contacten om een bezoek te gaan brengen aan de EC. De foto waarover ik schrijf en waarop ik heb gereageerd zijn niet wij, immers de foto is een leuke vrouw aan een kruis maar bij ons als bdsm stel ben ik als man de slaaf, mijn vrouw is meesteres dus staat zij zeker niet aan het kruis. Vrouw op de foto heeft zwarte nagellak en zoals ik schrijf heeft mijn vrouw rode nagellak. Wij hebben zelfs geen sdc, geen kik, geen Facebook en geen Instagram. We wisselen met mensen zelfs geen telefoonnummers of adressen uit. Wij houden van veilige safe sex, geen foto's (en hebben dus van onszelf deze ook niet op de EC site, mensen die hun gebruikte condooms opruimen in de prullenbak en we houden niet van pillen of snuiven uit potjes. We houden wel van fris gewassen, respectvol gedrag en van leuke, fijne geile mensen. Bezoek aan de EC stellen we dus vooralsnog maar uit. Jammer van de leuke mensen die al wel leuk en positief hadden gereageerd om eens af te spreken in de EC.
Miepet
Berichten: 143
Lid geworden op: 01 jun 2021 17:43
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Miepet »

Mooie gedachte
Laatst gewijzigd door Miepet op 17 feb 2024 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2243
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Bistelkinkydick schreef: 15 feb 2024 21:32 Beste EC, we zagen t bericht over telefoon in de kluisjes, schijnbaar worden we al aangesproken zonder dat we geweest zijn. Sinds eind januari dit jaar actief op dit forum om te zoeken naar geile contacten om een bezoek te gaan brengen aan de EC. De foto waarover ik schrijf en waarop ik heb gereageerd zijn niet wij, immers de foto is een leuke vrouw aan een kruis maar bij ons als bdsm stel ben ik als man de slaaf, mijn vrouw is meesteres dus staat zij zeker niet aan het kruis. Vrouw op de foto heeft zwarte nagellak en zoals ik schrijf heeft mijn vrouw rode nagellak. Wij hebben zelfs geen sdc, geen kik, geen Facebook en geen Instagram. We wisselen met mensen zelfs geen telefoonnummers of adressen uit. Wij houden van veilige safe sex, geen foto's (en hebben dus van onszelf deze ook niet op de EC site, mensen die hun gebruikte condooms opruimen in de prullenbak en we houden niet van pillen of snuiven uit potjes. We houden wel van fris gewassen, respectvol gedrag en van leuke, fijne geile mensen. Bezoek aan de EC stellen we dus vooralsnog maar uit. Jammer van de leuke mensen die al wel leuk en positief hadden gereageerd om eens af te spreken in de EC.
Beste Bistelkinkydick,

We zie dat wij op sletjegewillige hadden gereageerd, maar jullie naam helaas hadden verwisseld. We hebben onze fout gecorrigeerd en bij bieden wij onze excuses aan aan jullie.
We willen dat al onze bezoekers een fijne en veilige ervaring overhouden aan een bezoek aan een van onze Cinema's. Bij het zien van de foto (die niet van jullie was) maar wel in de cinema genomen is. iets te snel gereageerd.

We hopen jullie in de toekomst te zien.

Met vriendelijke groet,

Team EroticaCinema Arnhem
Bistelkinkydick
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 jan 2024 20:18
Geslacht: Stel
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Bi Cumslet

Bericht door Bistelkinkydick »

Beste EC, dank voor jullie excuus. Misschien tip om vanuit de EC eerst mensen een privé-bericht te zenden alvorens zoals in dit geval door fout van EC op het totale forum te zien is. Gaan er vanuit dat de EC bij constatering van niet naleving regels oa gebruik telefoon diegene dan ook geen toegang meer zal verlenen tot Arnhem/Amersfoort of Hilversum.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten