Jenn & René hadden aangekondigd om afgelopen donderdagavond naar Arnhem te komen. De eerdere verslagen van hun avonturen maakte me nieuwsgierig om dit stel te ontmoeten. Toen ik binnenkwam hoorde ik een gekreun vanuit de dark room komen. Jenn lag ik de sling omringd door 5 mannen terwijl René alles goed in de gaten hield. Ze werd stevig doorgeneukt terwijl ze gretig pikken onderhanden nam. Ik had prachtig zicht op het spel en zag wat een heerlijke geile en knappe slet Jenn is. Mooi gevormd, een ondeugend gezicht, pretoogjes en een prachtig lichaam, heerlijke borsten, een strak kutje en haar benen ‘strak in de lak’ met kinky high heels laarzen tot over haar knie…alleen dit aanzicht deed mijn pik groeien. Eenmaal op ‘oorlogssterkte’ deed ik een condoom om en werd er netjes van plaats gewisseld waardoor ik Jenn kon neuken. Wat een geil schouwspel, haar borsten waren prachtig versierd met tepelpiercings. Ze kreunde er lekker op los en het duurde niet lang of ik kwam heerlijk klaar. Ondertussen hoorde ik dat een ander stel werd rondgeleid in de bios. Dat beloofde nog meer plezier later of toch niet?…
Jenn en René lasten een pauze in om ff bij te komen. Ondertussen gezellig babbelend met een aantal mannen die door hun waren uitgenodigd. Na een poos was het de beurt om de lovechair te ontdekken. Jenn werd zo geil als boter toen René haar op zijn hondjes neukte. Ik bood mijn pik aan en ze hapte gulzig toe..wat een geil pijpmondje…wow. Mijn pik werd weer lekker hard. Ze besloten om ook het bed te gaan proberen. Jenn werd weer stevig doorgeneukt terwijl ze met haar handen en mond naar pikken zocht. Ik ben ook de beroerdste niet , klom op het bed en mijn pik werd weer geil afgezogen. Ik kwam voor de 2e keer klaar.. als teamwork werden doekjes aangereikt om Jenn op te frissen. Het andere stel was ondertussen ook erbij gekomen en had het schouwspel van een afstand gade geslagen. Jenn en René gaven aan dat het tijd was om te vertrekken. Terwijl Jenn een douche nam om het sperma van haar lijf te spoelen en René en aantal heren zich weer aankleedden, vertrok het andere stel naar de bioscoopzaal om daar vooral met elkaar te spelen. Dit werd uiteraard netjes gerespecteerd door de mannen die van een afstandje toekeken. Na nog wat te hebben nagepraat met de mannen, was het tijd om te vertrekken. Ik kijk terug op een geil avontuur en een geslaagde donderdagavond.
Jenn & Rene donderdagavond
-
- Geaardheid: panseksueel
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Jenn & Rene donderdagavond
Heerlijk geschreven! 
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
- Rickjsw
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Jenn & Rene donderdagavond
Jenn en Rene, bedankt voor een mooie avond!
Het was leuk om jullie weer te zien en Jenn weer te voelen na een lange zomerstop.
Jenn is zo verleidelijk, speels en uitdagend dat ik wel even op bezoek moest komen!
Nu de dagen buiten veel kouder worden, is er binnen ruimte voor lust, spel en verleiding
Het was leuk om jullie weer te zien en Jenn weer te voelen na een lange zomerstop.
Jenn is zo verleidelijk, speels en uitdagend dat ik wel even op bezoek moest komen!
Nu de dagen buiten veel kouder worden, is er binnen ruimte voor lust, spel en verleiding
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten