Aanstaande maandag 03-02 breng ik mijn lust slet Poezenbeestje weer eens mee naar onze favoriete EC lokatie Arnhem.
Met mijn slet, in de outfit zoals op de foto, aan mijn zijde zullen wij daar ons geile spel komen spelen. Bij dat spel kunnen zeker andere betrokken raken, graag zelfs. Dat mag zowel een dame zijn als heren zolang ze maar binnen onze wensen passen. Het spel van geile hete seks waarbij ik, Mike de controle, leiding en toezicht voor mijn slet voor mijn rekening neem en waar een ieders genot voorop zal staan.
Uiteraard hebben wij zo onze eigen voorkeur voor heren, al is een dame dus ook welkom voor VV. Een ieder die eventueel mee wenst te spelen dient hygiënisch hun zaakje op orde te hebben! Geheel glad geschoren daar beneden, fris en fruitig, attent en beleefd. Qua leeftijd, al is het niet in beton gegoten, kijken we uit voor actieve mensen tussen 35 en 50 jaar. Deelname garantie geef ik niet dat zien we ter plekke! Wie gaan we deze middag ontmoeten?
De bedoeling is dat we kort na openingstijd aanwezig zullen zijn en er een paar uurtjes, indien gezellig en lekker, zullen verblijven.
Mike & Poezenbeestje bezoeken maandag 3-2 hun favoriete EC
- Mike1966
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Mike & Poezenbeestje bezoeken maandag 3-2 hun favoriete EC
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
- Poezenbeestje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Mike & Poezenbeestje bezoeken maandag 3-2 hun favoriete EC
Is het al maandag? Ik heb zo ontzettend veel zin om mijn kettingen te dragen en ons heerlijke lust spel te spelen 

Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966
This kitten has delicious claws to play with..
This kitten has delicious claws to play with..
Zin om je te mogen bekijken, evt onder toestemming aanteraken en wie weet wat nog meer.. hoe laat zijn jullie er ongeveer? Zin in.Poezenbeestje schreef: ↑01 feb 2025 17:23 Is het al maandag? Ik heb zo ontzettend veel zin om mijn kettingen te dragen en ons heerlijke lust spel te spelen![]()
- Mike1966
- Contacteer:
Zeker welkom om te ontdekken wat er mogelijk is
zoals in de aankondiging vermeld hopen we er kort na openingstijd te zijn.

folie32 schreef: ↑02 feb 2025 10:39Zin om je te mogen bekijken, evt onder toestemming aanteraken en wie weet wat nog meer.. hoe laat zijn jullie er ongeveer? Zin in.Poezenbeestje schreef: ↑01 feb 2025 17:23 Is het al maandag? Ik heb zo ontzettend veel zin om mijn kettingen te dragen en ons heerlijke lust spel te spelen![]()
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Leeftijd: 53
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Veel plezier Poesje en Mike, helaas moet ik werken 

- Mike1966
- Contacteer:
Dank je wel lullig! Dat gaat zeker wel goedkomen. We zijn benieuwd wie Er vanmiddag nog meer lekker komen opwarmen in de et C.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten