Naaktdag

Swinger en stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Lara 81
Geslacht: Stel
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Naaktdag

Bericht door Lara 81 »

Hoi,

Wij willen een keer op een donderdag overdag komen, ik zie dat het dan naaktdag/naturistendag is, hoe is dit over het algemeen bezocht? Zijn er dan ook stellen te vinden?

Groeten Lara
dikkepaal
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Naaktdag

Bericht door dikkepaal »

Dat soort dagen zijn veelal druk bezocht en niet specifiek voor stellen, dus ook veel alleengaanden.

Het komt wel voor dat er stellen zijn. Het kan ook zijn dat een vrouw dan wordt aangeboden door haar partner / begeleider. Dat is mijn ervaring.

Een kant-en-klaar antwoord bestaat niet. Het blijft een gokje, of je moet afspreken met anderen (stellen). Ook nog een optie. Maar dan is zo'n dag niet het meest voor de handliggende, gezien de hoge opkomst meestal.
P&A2024
Leeftijd: 51
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door P&A2024 »

Wij hebben de zelfde vraag. Wat is de kans op een ander stel op de naaktdag?
lullig
Geaardheid: bi
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door lullig »

De kans is zeker aanwezig, maar garanties heb je natuurlijk nooit. Of , afspreken met een stel b.v. via een pm. Of t forum goed in de gaten houden. Of misschien is de stellenavond een optie, die worden sinds kort georganiseerd.
Mike1966
Geaardheid: bi
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

De kans om een stel te treffen op een naaktdag is er best wel. Vaak zijn er stellen die aangekondigd gaan maar die zijn meestal of op zoek naar extra mannen dan wel worden graag bekeken!
Als je een stel zoekt om tot VV interactie te komen is het aan te raden dit online eerst proberen af te spreken! Want een willekeurig stel aanwezig in de EC is zeker geen garantie op VV contact.

Wij (Poezenbeestej en ondergetekende) zoeken ook al een tijdje naar stel of vrouw waar de wens voor VV contact aanwezig is.
Mocht die online gevonden zijn is het nog maar de vraag of je zo’n bezoek moet aankondigen…… trekt heel veel extra mannen is de ervaring……… ook al zijn er voor hen geen garantie’s om mee te kunnen spelen komen ze toch en uiteraard vinden veel mannen het zien van VV actie ook gewoon opwindend!!
De begeleidende heren zullen in moeten kunnen en willen staan dat het VV contact ook de kans krijgt!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Lara 81
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Lara 81 »

Ok bedankt voor de info😊
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten