Beste hetero-heren,
Op do 7 nov. '24 van ong. 16 uur tot 18u30 ong. zal mijn mooie stijlvolle klassemilf laura door mij gebruikt worden in de XXX-room. Jullie zullen door het raam kunnen meegenieten van deze sessie.
Laura is 169 lang, 66 kg, prachtige benen, slank maar niet mager, leuke billen, een warm-sappige, nauwe, optimaal stimulerende neukspleet en vooral een stel natuurlijke , volle stevige megatieten (G-cup!). Ik weet dat de mannen allemaal naakt zullen zijn, maar laura zelf zal extra pikant in corset, nylons, jarretelles en high heels schitteren!
Meerdere frisse, verzorgde geile mannen met appetijtelijk lichaam kunnen door mezelf worden binnengelaten om te participeren aan de seksparty met haar; ze kickt op flink doorgeneukt worden. Zorg dat je fris gewassen bent, fris ruikt, onderaan geschoren bent en zeker een condoom meebrengt! Als je geil genoeg bent, is heerlijk leegspuiten gegarandeerd. Tot weldra....
Gegroet, Sir, Meester van supersexy laura
sexylaura op do 7 nov. in XXX-room
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: sexylaura op do 7 nov. in XXX-room
Beste Laura,
Ik was er helemaal klaar voor. Helaas heb ik jullie niet gezien. Een uur voor niets gereden, middag vrij genomen.
Jammer.
Ik was er helemaal klaar voor. Helaas heb ik jullie niet gezien. Een uur voor niets gereden, middag vrij genomen.
Jammer.
- Goodlooking
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: sexylaura op do 7 nov. in XXX-room
Heerlijk genoten vanmiddag van Laura. Echt een prachtige dame met geweldig mooie volle borsten. Toen ik binnen kwam werd ze net door een man geneukt in de ruimte naast de XXX-room. Hierna volgde een kort schouwspel met een dildo die tegen het raam van de XXX-room werd aangeplakt. Daarna was ik de eerste gelukkige die Laura even lekker mocht neuken in de XXX-room. Het duurde dan ook niet lang voordat ik mijn condoom vol spoot. Bedankt voor deze leuke middag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten