Heerlijk middagje in Arnhem

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Frenk
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Heerlijk middagje in Arnhem

Bericht door Frenk »

Vanmiddag was ik weer een keertje in Arnhem, en het was heerlijk. Ik was al een uurtje binnen toen er een leuk stel binnenkwam. Ze gingen eerst even in de filmzaal zitten, daar begon zij hem al lekker te pijpen. Na een minuut of 10 stonden ze op om naar de ruimte met de grote matras te gaan. Een aantal mannen, waaronder ik, volgden al snel.
Op de matras begon ze hem opnieuw lekker te pijpen. En likken. Geil om te zien! Een man ging achter haar staan en begon haar lekker te vingeren. Toen hij klaar was ging een andere man achter haar staan. Hij neukte haar lekker tot ze klaarkwam. Ik was al behoorlijk opgewonden geworden en ging ook lekker achter haar zitten. Op m’n knieën. Ik pakte haar billen vast en begon te neuken. Ze was zo lekker!
Na een korte pauze gingen we weer verder. Nieuw condoom om en opnieuw heerlijk neuken. Haar kutje was lekker nat, glad en ook strak. Zo geil! Het duurde niet heel lang , maar toen kwam ik waanzinnig lekker klaar. Ze vond het fijn dat ze veel aandacht kreeg, maar dat was ook wel logisch. Ze was mooi. En lekker en supergeil! En daarnaast was de sfeer ook super relaxed. We hebben nog even gekletst en toen moest ik er vandoor.
Lekker stel, hopelijk zie ik jullie snel nog eens!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten