Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vrijheid
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mei 2012 13:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door Vrijheid »

We waren maandag in de bios waar het die middag rustig was. Aanvankelijk drie leuke heren waren er, die al snel hun oog op mijn lekkere vrouw lieten vallen. Ik merkte al snel dat zij opgewonden raakte. Deze sfeer met slechts enkele leuke mannen vindt ze het geilst. Ze legde haar hand in mijn kruis en begon mijn pik te masseren. Ik begon over haar legging heen haar llekkere poesje te strelen, haar been gingen wijd. Mijn hand vervolgens in haar legging waar ik een inmiddels kletsnat kutje aantrof. Lekker mijn vinger bij haar naar binnen waarop ze begon te kronkelen. Tja, dan weet ik hoe geil ze is. Even liet ze mijn hand stoppen om niet te snel klaar te komen. Ze maakte mijn broek open en haalde mijn pik er uit, die inmiddels lekker stijf en nat was. Ze boog naar me toe en pijpte me op haar ongeëvenaarde wijze. Mmmm wat geil doet ze dat. Inmiddels was links van ons een aantrekkelijke man gaan staan met zijn lekkere stijf pik vlak bij ons. Ik liet haar even stoppen met pijpen om niet meteen haar mond vol te spuiten. Zij zag hem naast ons staan en pakte lekker zijn pik vast, heerlijk vlak voor mij. Haar tong liet ze over zijn lul glijden. Hij bleek bi want hij pakte lekker mijn pik vast. Heerlijk geil. Rechts van ons stonden twee heren inmiddels haar borsten en kutje te betasten. Ze begon zich lekker voor hun uit te kleden waarop ze haar makkelijker konden pakken. De man van links ging met zijn mond richting haar natte kutje en likte haar uitvoerig terwijl ze de andere mannen aftrok en met mij tongde. GEIL. Na een paar supergeile minuten spoot ze heerlijk klaar. Een van de rechtse mannen nam de likkende rol meteen over en blijkbaar deed ie dat lekker want opnieuw kwam ze kreunend klaar. Oh wat had ze de smaak lekker te pakken. In mijn oor zei ze ; neuk me!!! Ik zei oké, alleen er is me al iemand voor. De man van links had inmiddels een condoom om en stond met zijn stijve pik tussen haar gespreide benen. Mmmm geil spreide ze haar benen nog iets verder voor hem. Het signaal was natuurlijk, neuk me maar. Dat begreep hij goed en liet zijn pik vervolgens haar natte kutje inglijden. Heerlijk geil neukten ze samen terwijl ik haar kootje masserde. Geheel tegen zijn zin spoot hij te vroeg klaar. Oh veel te vroeg zei hij, ik kon het niet meer houden. Geen probleem zeiden wij, het was heerlijk. Hij haalde zijn pik uit haar kutje en we zagen een lekker volle condoom. Wat ons betreft mag hij dat een volgende keer geil over haar heen spuiten. Zij stond op en nam me mee naar het matras. Lekker op haar rug liggend zei ze opnieuw, neuk me lekker. Mmmmm mijn pik liet ik lekker in haar blijde en pompte haar lekker geil terwijl de andere heren haar geil betastten. Ook ik hield het niet heel lang vol, ze is namelijk zooo lekker. Oh schatje ik kom zei ik. Ik haalde mijn pik uit haar kletsnatte kutje en meteen pakte ze hem vast en trok me gigantisch klaar. Mijn lading sperma spoot over haat geile lijf. Ze smeerde mijn zaad over haar lijf en borsten. Vervolgens kwam ze overeind en zoog de laatste sperma uit mijn pik, dat is zoooo lekker. We bedankten de heren en de heren ons voor de geile tijd en de kleertjes gingen weer aan. De man die mijn vrouw neukte zei nog dat ie hoopte op een volgende ' langere' keer ( haha). Wat ons betreft is dit wederzijds.
Geile kusjes, Vrijheid
Gebruikersavatar
Spuitje
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 nov 2011 14:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door Spuitje »

Hoi hoi.
Ga eind van de middag vandaag nog een keer zou ik zeggen. Ben ook bi en ik ga vanmiddag. Lijkt me geil om jullie te ontmoeten en te bevredigen. Hmmm
Geile gr. Spuitje
roy116
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 mei 2012 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door roy116 »

Wat een geile ervaring weer, jammer dat ik dit gemist heb.
Gr. Roy
Gebruikersavatar
d81
Berichten: 177
Lid geworden op: 02 aug 2010 15:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door d81 »

Lekker geil verslag
Goed gereedschap
maikel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2012 10:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door maikel »

Hoihoi,vrijheid geil verhaal , jammer dat ik er niet bij kon zijn ,moest weer eens werken , maar aankomende maandag 3-9 ben ik weer vrij , ik weet niet of jullie nog iets gaan ondernemen ,laat even weten, als je nog zin in mij hebt tenmiste misschien heb je mij er liever niet meer bij ,dat zou kunnen , in ieder geval een prettig weekend ,en geile gr.van mij
vaarman
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 mei 2012 14:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door vaarman »

Heerlijk verslag Vrijheid. Alsof ik er zelf bij was..... *zucht* ;-)
pijppaal
Berichten: 60
Lid geworden op: 20 nov 2011 18:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door pijppaal »

ik was die man rechts van jullie,die de befbeurt overnam hhhmmmm de smaak van die lekkere kale kut.....zaaallllig.Wat een lekkere geile dame ben jij,mochten jullie van plan zijn om binnenkort weer te gaan stuur ff een pb wil je graag nog een keer en langer beffen schat....
pijppaal
Berichten: 60
Lid geworden op: 20 nov 2011 18:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door pijppaal »

Vrijheid nog plannen om binnenkort naar EC te gaan???? let me now...........
Gebruikersavatar
Vrijheid
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 mei 2012 13:12
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door Vrijheid »

Kijk maar even in je pb. pijppaal. XxVrijheid
Ben59
Berichten: 100
Lid geworden op: 20 nov 2011 09:30
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Heren, het was geil maandag 27 aug in de bios

Bericht door Ben59 »

hoi Vrijheid,
ik heb ook interesse stuur je me ook een pb

Ben
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten