Maandag 15 Oktober 2012 .

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Boefje
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 okt 2012 20:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Maandag 15 Oktober 2012 .

Bericht door Boefje »

Hoi hoi Ik ben Boefje :)

Ik heb me ook al ff voorgestelt onde kopje voorstellen .. dus wie wilt kan het lezen .

Ik was er Zaterdag 13 Oktober 2012 voor het eerst .. en het was erg leuk educatief en intresant .
En erg aardig en behulpzaam personeel en bezoekers .
Maar dat kun je lezen onder kopje voorstellen .. heb het er ook ff bij gezet :)

Eum ik plaats deze oproep .. omdat ik van plan ben om Maandag 15 Oktober voor de 2de x binne te lopen in de erotika Arnhem .
Ik denk dat ik dat doe in beginmiddag of gewoon ergends in de midag .
Uiteraad hoop ik ook dat meer mense dat doen ..
Want ook al was het Zaterdag 13 oktober 2012 erg leuk gezelig educatief en intresant .. er waren slechts mannen .
Niet dat ik iets tegen homo's of lesbi's heb .. maar op gebied van erotiek ... is mijn interese meer hetro/vrouw georienteerd .. voor de manne die mogenlijk interese hebbe in mij .. hellaas .. sorry .. maar vind het niet erg om gewoon te kletese of te roken met jullie .. want ook in mijn eigen vriende kring heb ik zulke vriende .. en die zijn erg leuk aardig en grapig en ik kan goed met ze opschieten :)

Daarom plaats ik deze oproep .. in de hoop dat er miscien 1 of meerdere dames zijn .. die het leuk vinde om die midag ook langs te komen :)
En uiteraad nix moet alles mag , neee is nee en ja is ja :)

Mocht iemand gezelig met mij wille kletse of rokken .. of mischien filpje kijken en/of meer .. vraag het gerust .. ik ben er voor gezeligheid en fun .. en ook wel in voor iets leuks/spanneds ;)

Ik ben waarschijnlijk ook wel makkelijk te vinde .. want hang dan zeker wel ergends rond op de 2de verdieping ..en zie er mischien ook wel beerje uit als een boefje ;)
En .. voor wie het leuk vind .. om mij plotseling te verassen .. dat lijkt mij ook er leuk en spannend .. en dat mag je dan ook gerust doen :)

En ik geef toe .. ik ben zeker geen george cloony , brad pit , leonardo dicaprio , arnold , sylvester en/of ron jermy en ik ben jong met mijn 23 jaar .. maar heb wel al wat ervaring en skill .. maar sta ook zeker open om meer leuke spannende fijne dinge te leren .. zolang het maar geen rare peinlijke vieze of strafbare dinge zijn uiteraad .

Dus .. voor de dame(s) die mogelijk ook komen .. zou het leuk vinde .. om ff een reactie hierop te krijgen .. zodat ook u zich ff aan mij kunt voorstelen .. en als u of ik vragen hebt .. we die kunne stellen :)

Ik wens iedereen een pretige avond/weeken/aankomende week .
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten