Hoi,
Wij, een hetero stel van begin 30, willen zaterdag 12 augustus een bezoekje brengen aan de cinema in Arnhem. Dit wordt voor ons de eerste keer en hebben geen ervaring hiermee. Zijn er zaken waar wij rekening mee moeten houden?
Hier staat de man meer dan open voor volledig contacten tussen haar en 1 of meerdere andere mannen, zij kijkt de kat tot nu toe uit de boom. Wordt zij direct omringd door mannen bijvoorbeeld? Of hoe gaat dit? Zijn er veel mannen?
Alvast bedankt!
Stel wil komen zaterdag 12 augustus
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Stel wil komen zaterdag 12 augustus
Hoi Cuckoldglr,Cuckoldgld schreef:Hoi,
Wij, een hetero stel van begin 30, willen zaterdag 12 augustus een bezoekje brengen aan de cinema in Arnhem. Dit wordt voor ons de eerste keer en hebben geen ervaring hiermee. Zijn er zaken waar wij rekening mee moeten houden?
Hier staat de man meer dan open voor volledig contacten tussen haar en 1 of meerdere andere mannen, zij kijkt de kat tot nu toe uit de boom. Wordt zij direct omringd door mannen bijvoorbeeld? Of hoe gaat dit? Zijn er veel mannen?
Alvast bedankt!
Leuk om te lezen dat jullie interesse hebben om langs te willen komen in onze cinema.
Weten jullie dat wij ook 1x per maand een stellen/swingers avond organiseren.
De eerst volgende datum daarvan is 11 Augustus.
EC Arnhem
- Jack98
- Leeftijd: 18
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
heey leuk dat jullie er dan zijn en open staan voor meer! mij word het me tweede keer dat ik er dan zou zijn laatste keer was het nogal saai zie ik jullie dan?
- grotejongen
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hoi, leuk dat er nieuw stel komt. Als man die selectief de cinema bezoekt en af en toe een vast stel daar ontmoet kan ik zeggen dat het heel vaak heel respectvol er aan toe gaat. Neen is neen bijv.Cuckoldgld schreef:Hoi,
Alvast bedankt!
Als niet onaardig bedeelde man weet ik dat de stellen vaak houden van een bepaalde 'pik' orde.

Volgende week zaterdag noteer ik in elk geval in mijn agenda.
Groet
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten