eerste keer in Arnhem

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
grotejongen
Berichten: 236
Lid geworden op: 14 mei 2011 09:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: eerste keer in Arnhem

Bericht door grotejongen »

Tutter schreef:tja, dat heb ik wel eens gedaan, pb-tjes gestuurd naar mensen die me vroegen ze te berichten als wij naar een bios gingen. Maar uit ervaring blijkt dat van de 10 pb-tjes die je verstuurd er 9 "te laat gelezen" worden. (of men kan niet of heeft geen zin en wil dat niet zeggen) en dagen tevoren plannen doe ik niet. Ik kan nu ook niet zeggen wat ik over drie dagen wil eten. En ik eet enkel waar ik op dat moment zin in heb... ;) Daarom zie ik dat niet zo zitten. En hier in het forum zetten als ik erheen ga is ook altijd te laat. Dan komen er meer mannen die ik niet zie zitten dan mannen die ik wel zie zitten.
Ik heb namelijk net als ieder ander ook mijn voorkeuren. vind het ook vervelend als er mannen naar een sexbios komen met verwachtingen waar ik ook niet aan wil voldoen. Daarom ga ik vaak liever op de "bonefooi" en hoop maar dat er wat leuke mannen aanwezig zijn..

groetjes Tutter
Nou ik kan daar me daar ook wel in vinden. Spontaan gaan is toch altijd leuker dan zgn geforceerd een bezoekje afleggen het zij je 24/7 niet zonder een pik of kut kunt (en of.. kan ook natuurlijk). Laissez fair zeg ik maar. Wie weet tot ziens
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten