Meester en slet vrijdagmiddag 11 juni

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Aduh
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Meester en slet vrijdagmiddag 11 juni

Bericht door Aduh »

TIEN JAAR JONGER IN EEN MIDDAG!


Het was een prachtige zonnige dag en ik wandelde richting de EC. Eenmaal bij de balie aangekomen, kreeg ik te horen dat de bios vol was. Het werd dus voor mij wachten geblazen en ik wachtte geduldig af totdat ik binnen werd gelaten.

Toen ik naar binnen mocht, kleedde ik mij snel uit en ging ik af op de geile geluiden die uit de darkroom kwam. Omdat ik net binnen was, zag ik nog niets in de pikdonkere kamer. Langzaamaan kon ik zien dat er een zwerm van mannen om de gyno-stoel stonden. In die stoel zat een slanke dame met blond haar, ferme tieten en goddelijk figuur. Zij werd door een van die mannen hard geneukt. Ik werd enorm geil van de uitzicht en mijn pik was in no-time in oorlog sterkte. Ik rolde er een condoom om en wachtte op mijn beurt af. Toen ik mijn kans schoon zag om haar te neuken, stak ik mijn stijve pik in haar kutje. Hemels…! Wat een lekkere kut had zij. Zacht en nat tegelijk, warm en strak voelde het aan om mijn pik. Zij kneep haar kut terwijl ik mijn pik diep en hard in haar stootte. Na een tijdje, gaf ik mijn plaats aan iemand anders en zonder aarzeling kwam een gegadigde naar voren en neukte haar weer hard en genadeloos.

Ik ging daarna voor de tweede keer haar neuken. Wat kon zij echt goed met haar kut knijpen! Zij kreunde van genot en ik voelde haar lichaam trillen van de hoogte punten, keer op keer. Elke keer als zij de orgasme bereikte, duwde ik mijn pik diep in haar. Zij genoot zichtbaar van mijn pik. Ik stootte mijn pik weer diep in haar en voelde dat ik klaar zou komen. In een mum van tijd spoot ik mijn condooms vol. Zij voelde mijn kloppende pik en zij kwam ook klaar. Zij trilde nog even na van de vele hoogtepunten die zij beleefde. Waanzinnig om te zien en te voelen!

De hele caravan verplaatste zich richting het grote bed. Na en korte pauze, was zij weer klaar voor de actie. Een man stak zijn pik in haar mond, een bood zijn pik aan haar hand en eentje klom op het bed en neukte haar met volle overgave. Toen mijn pik weer stijf werd van al dat uitzicht, deed ik weer een condoom om mijn pik en klaar om haar weer te neuken. Ik neukte haar doggy, hard en diep. Zij trilde weer van de orgasmes en zocht een contact met mij door haar hand naar achter te steken. Ik pakte haar hand vast en gebruikte het om haar nog vaster te houden zodat ik haar nog dieper en harder kon neuken. Ik duwde mijn pik zo diep mogelijk in haar kut en kon zien dat zij er niet genoeg kan krijgen. Haar kreun en trillingen maakten mij steeds geiler en mijn pik bleef op oorlog sterkte.

Na een ontelbare aantal orgasmes vond zij het genoeg geweest en breide er een eind aan. Wij lagen naast elkaar op het grote bed, snakkend naar adem, maar haar smile van een tevreden goed geneukte vrouw, zou ik nooit vergeten. “Ik ben 10 jaar ouder geworden vandaag!” zei ze. “Neej, 10 jaar jonger door al die orgasmes!” zei ik. Zij moest gelukkig lachen van mijn ter plekke verzonnen humor. Gelukkig maar, want humor houdt je ook jong en gezond van geest.

Samen met haar meester ging zij douchen. Zij gaf mij een knuffel en bedankte mij voor de leuke middag. Dat vond ik heel lief van haar en ik was blij dat ik op die dag tenminste een persoon in deze wereld blij had gemaakt.

Mijn dank ook aan haar meester dat hij haar met mij wou delen. Een prachtige vrouw en zij verdient veel meer orgasmes voor de rest van haar leven… Tot volgende keer weer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten