Is er een mooie jonge meid die vanmiddag zin en tijd heeft voor een eerste keer cinema of gloryhole

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Wes12345
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2021 11:35
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Is er een mooie jonge meid die vanmiddag zin en tijd heeft voor een eerste keer cinema of gloryhole

Bericht door Wes12345 »

Hey Hey heb wel zin in om te ervaren hoe het is met een mooie dame in de cinema te zijn is er iemand die me weg wijs kan maken
galuni
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 apr 2019 10:20
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Is er een mooie jonge meid die vanmiddag zin en tijd heeft voor een eerste keer cinema of gloryhole

Bericht door galuni »

Hoi Wes, ik ga je even de "harde" waarheid vertellen omtrent de EC. Om te beginnen met "mooie jonge meid". Ja die komen er, heb ze gezien! Maar de ervaring die zij hebben is compleet anders dan de jouwe. Een jonge dame in de EC krijgt instantaan veel aandacht en zal mogelijk wat hulp nodig hebben deze aandacht in goede banen geleid te krijgen. Korotm ze zal weinig rust krijgen om jou even rond te kunnen leiden. Daarnaast zijn er dusdanig weinig dat ze in een absolute luxe positie zitten enerzijds met dus een aandacht overload anderzijds.

Dat jij het eng vind de eerste keer in de Cinema dat is begrijpelijk. Dat hebben we allemaal ervaren. En zoals genoemd, de concurrentie voor een beetje fijne aandacht is er enorm! Mijn advies daarom is gedrag je hoffelijk, je hoeft eigenlijk niet te noemen dat je zin hebt, dat weet iedereen toch wel! Daarnaast, wees actief binnen de community en laat vooral merken dat je gewoon een relaxte vent bent. Dan komt het verder wel.

Alvast veel plezier toegewenst!
Het is nee tot je ja krijgt, niet andersom ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten