Do 21 Juli laatste x Lena voor vakantie

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Do 21 Juli laatste x Lena voor vakantie

Bericht door andre40 »

Ben benieuwd wat er gebeurd is vanmiddag!
Hoop nog wat verhalen te mogen lezen
Gebruikersavatar
poitr61
Berichten: 164
Lid geworden op: 11 apr 2017 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Do 21 Juli laatste x Lena voor vakantie

Bericht door poitr61 »

verslag lena
lena was weer heerlijk in vorm donderdag

ik heb haar eerst 'op z'n hondjes ' mogen neuken en lekker klaargekomen in de condoom
lena heeft een super strak kutje, het voelde alsof ik in haar kontje zat (maar het was echt haar kutje).
daarna heeft ze me nog heerlijk gepijpt en afgetrokken en ben ik in/over haar mondje nog een keer heerlijk klaargekomen (sorry voor de sperma in je ogen!)

en vermenigvuldig dit verhaal x 10, want er waren genoeg mannen die net als ik heerlijk van haar genoten

ik kijk uit naar een volgende keer en ik kijk ook uit naar een helemaal naakte Lena. Een prachtig lichaam heeft ze, maar ze houdt het grotendeels bedekt :D
en zo blijft er altijd iets te wensen over gelukkig
@ lena: ik hoop er de volgende keer weer bij te zijn en kom graag eens klaar over jouw blote buik mmmmmm ....
groet poitr
looking for older woman!!
andre40
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 sep 2014 08:21
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Do 21 Juli laatste x Lena voor vakantie

Bericht door andre40 »

Lena vind het niet fijn om haar pakje uit te trekken, de vorige keer was je daar ook al over aan het zeuren!!
Respecteer haar gewoon en hou je mond er over dicht!! Als ze dat wil doet ze dat zelf wel.
Ik ben niet boos op je hoor, maar vind het sneu voor Lena omdat je er elke keer op terug komt!😉😉
R&l
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 feb 2022 06:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Do 21 Juli laatste x Lena voor vakantie

Bericht door R&l »

Dankjulliewel voor jullie heerlijke bijdragen!
Ik vond het ook een super geile paar uurtjes met jullie allemaal!
De één houdt van naakt, en ik hou persoonlijk van lingerie of een lekker sexpakje, geeft het net dat beetje meer. Jullie konden overal heel makkelijk bij zo te voelen ;)
Tot de eerste maandag van September dan hoop ik jullie wederom weer heel hard veel en diep te voelen!
Kus van Lena
Pietjepuk
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jul 2022 09:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Do 21 Juli laatste x Lena voor vakantie

Bericht door Pietjepuk »

Ik was ook aanwezig tijdens de gangbang met Lena. Ik vind haar geile pakjes heel lekker, ze maakt veel werk van haar zelf, make up, gelakte nagels, lingerie een echt lekkere mollige verzorgde slet! En een slet is ze, ze laat geen hand, mond of haar kutje onbenut!
Zodra ze op het matras geklommen was ging ze los!
En dat moest ook wel, het was deze keer heel druk, het maakte geen indruk op haar, achter elkaar liet ze zich nemen in haar kutje en mond. Met haar handen trok ze de volgende alvast alweer stijf. Ik heb eerst heerlijk van het uitzicht en geluid genoten, want ze laat zich horen hoor als je naar diep neemt! Op een gegeven moment ging ze op haar rug met haar hoofd over de rand liggen met haar mond open en hield haar benen netjes wijd. Ik ben toen bij haar hoofd gaan staan en heb mijn pik diep in haar mondje geschoven, langzaam heb ik haar toen geneukt terwijl ze hard gevingerd werd en achter elkaar spuitend klaarkwam, haar schreeuwen werd gesmoord door mijn pik, zo geil!!
Toen ik bijna kwam ben ik gestopt en heb ik plaats gemaakt voor andere heren die haar net zo goed in haar mondje namen en velen spoten hun zaad in haar mond en over haar gezicht.
Ik heb haar nog twee keer diep geneukt in doggy terwijl ze de één na de ander leeg zoog.
Lena je bent een top slet meid, ik ben er de volgende keer zeer zeker weer bij!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten