14/7

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
petra&kees
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2022 04:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

14/7

Bericht door petra&kees »

Donderdag 14/7 zijn we in EC Arnhem. Vanaf ongeveer 12 uur zijn we in de bios. Zij, blond, slank & geil, hoopt mannen te treffen die haar respectvol maar geil behandelen, onder spuiten en bij de juiste stemming aan een DP helpen.
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: 14/7

Bericht door geertje69 »

Hmmm, klinkt interessand, als het me lukt kom ik donderdag naar Arnhem
Gebruikersavatar
Yurik
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 okt 2019 14:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 14/7

Bericht door Yurik »

Ik heb een gaat je in de agenda kunnen maken en ben heel benieuwd naar jullie. Tot morgen!
*Het komt zoals het komt*
Gebruikersavatar
Yurik
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 okt 2019 14:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 14/7

Bericht door Yurik »

'Lang zal ze leven'! Petra is jarig vandaag en EC was haar cadeautje.......

Wat was het fijn om op haar feestje te zijn. Toen ik binnenkwam waren Petra en Kees al Geil aan het spelen, maar na een tijdje gingen ze naar de privékamer. Er stonden wel erg veel mannen om hen heen.
Na een tijdje mochten er 3 mannen bij. Ik had, samen met 2 andere lucky bastards, geluk en mocht haar komen verwennen.
Het duurde niet lang totdat ik in haar kontje mocht. Niet te hard en te snel, daar houdt ze niet van. Ik moest even daaraan wennen, maar het was goddelijk!!
Daarna mocht ik haar heerlijke kutje likken.
Als je Petra aankijkt neem je een diepe duik in haar mooie ogen, zeker als ze er zo lief bij lacht.
Overigens is Kees ook een hele toffe, relaxte kerel die geniet van zijn vrouw.
Toen een andere meneer haar aan het likken was mocht ik, als hoge uitzondering, met haar zoenen. En dat was de kers op de al zo heerlijke verjaardagstaart.
Daarna vroeg ze me of ik over haar heen wilde komen, een feestvarkentje mag je niks weigeren. Ik kwam klaar terwijl ze me lief aankeek (terwijl ze eigenlijk sletterig wilde zijn, mislukt 🙃🤪).

Kees en Petra, dankjullie wel dat ik aanwezig mocht zijn op je geile, lollige en lieve feestje.

X Yuri
*Het komt zoals het komt*
petra&kees
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2022 04:26
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 14/7

Bericht door petra&kees »

Het was een bijzondere verjaardagsverrassing maar zo is Kees nu eenmaal. Altijd in om me schandalig te verwennen en laten verwennen.
De eerste keer EC , eerst wel wat (te ) druk met zoveel mannen om mij heen, dus hebben we ons lekker even samen teruggetrokken .Daar hebben we heerlijke momenten samen met 2actieve gezellige humorvolle mannen gehad om het hele feestje compleet te maken.

Heerlijk om Kees te zien genieten in de interactie en wat zalig dat dit zo ongedwongen kon. Geloof me , leukere en fijnere partner kan ik me in ieder geval niet voorstellen en de heren hebben het allemaal heerlijk aangevoeld heel veel dank daarvoor.
Misschien wat wennen dat ik niet van de heftige seks ben, ik voel dan namelijk niet wat er gebeurd en kom niet klaar terwijl een rustig respectvol mij van de aarde afblaast en ik in extase kom.

Supermannen waren jullie tijdens het feestje samen met Kees. Wj hebben er van genoten. Wie weet krijgt Kees de smaak te pakken en neemt die me nog eens een keer op sleeptouw.
Denk dat ie dat niet zo heel vervelend vind, we kennen elkaar goed.
Dank allemaal, mijn grote liefde Kees en jullie omdat jullie erbij waren. XXXXX dikke kus
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten