Bezoekje werd compleet anders

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ellen
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 dec 2017 13:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bezoekje werd compleet anders

Bericht door Ellen »

Ik kreeg een geile opdracht van serieus de mooiste man die ik in jaren heb gezien. Alleen in lingerie in de bios ergens gaan zitten. Hij vond het geil me te gaan zoeken. Ik had een kwartier voorsprong op hem.

Binnengekomen mocht ik ivm gangbang niet overal komen. Ik kijk altijd op het forum en ik kon dit helaas niet vinden.

Ik heb me niet weten te gedragen. Man wat was je jong en wat een goede pik. Die moest ik pijpen. Stiekem in je oor gefluisterd (nadat ik je kort gepijpt had) of je zo mee wou doen met mr.beauty en mij.

Alleen de heterozaal was beschikbaar dus ik was snel gevonden. Mr.beauty heeft me heerlijk gelikt. ik

Ik lag op mijn rug met mijn hoofd over de rand zodat ik dat jonge vriendje nogmaals kon pijpen. Man wat wilde ik die lekkere pik in mij voelen omdraaien dus. Beauty pijpen en jonge knaap kreeg mijn billen. Nou hij stond zijn mannetje met dat heerlijke apparaat.

Mr.Beauty even privé genomen voor mijn grootste hobby met spetterend einde. Daarna moest ik even douchen. Wow lekkere jonge pik vroeg of hij mee mocht douchen. Lekker lekker

Thanks mooie mannen en alle andere mannen waar ik mee gebabbeld heb
Lekker spannend
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 okt 2017 07:11
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Bezoekje werd compleet anders

Bericht door Lekker spannend »

Heey Ellen leuk dat je je toch nog vermaakt hebt met mr beauty en die andere jonge ik hoop binnenkort ook weer is te gaan weet niet wat een leuke dag is liefst met wat leeftijds genoten en wie weet tref ik jou ook is
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten