HOT HOLLY VOOR DE KERST

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

HOT HOLLY VOOR DE KERST

Bericht door Hot Holly »

Kerstcadeautje:

Ooooh wat ben ik begin van de week al geil, maar mijn meester Don Roberto is ziek, hij zou kijken of hij zich toch kon komen, maar na 2 zware nachten zit het er echt niet in L
En nu? Ik ben bloedgeil, ik moet (ja niet willen, maar moeten) echt nog even naar de EC voor kerst, even ontspannen, dus met lood in mijn schoenen vraag ik of ik toch naar de EC mag en of EddieEagle mij mag begeleiden.
Dit vindt Don Roberto een lastige beslissing, We kennen Eddie natuurlijk al wel een tijdje, maar begeleiden is wat anders dan meedoen met een feestje, ik overtuig mijn meester dat ik Eddie echt vertrouw, dus ik mag Eddie vragen of hij kan en wil.
Gelukkig kan en wil Eddie!! Zo blij, ik vertel het mijn meester en dan krijg ik officieel toestemming.

Vanmiddag was het zover, 12 uur ben ik bij de EC, ik word natuurlijk herkend en ze zijn verbaasd dat er geen oproep is geplaatst, dan vertel ik dat ik vandaag niet met Don Roberto ben, maar met Eddie.
Al snel is hij er ook en gaan we naar boven, het is erg rustig vandaag, snel uitkleden, tepel afplakken en even rond kijken, als we richting de grote ruimte gaan komt er nog een man binnen en Eddie zegt dat hij hem heeft uitgenodigd, dit blijkt Xampp te zijn. Hij gaat even uitkleden en wij gaan door naar de grote ruimte, daar staat een man aan gekleed.
Ik ga al snel naar beneden om heerlijk te pijpen, zo lekker om een pik groter te voelen worden in mijn mond, de aangeklede man vraagt of hij mag kijken en ik antwoord met: ‘als je meedoet is het nog leuker’.
Hij gaat met zijn broek op de enkels op de bank zitten, daar pijp ik hem, ik wissel af met Eddie en dan komt Xampp er ook bij, heerlijk 3 pikken om mij heen.
Dan ga ik tegen het bed aan staan en word ik eerst gevingerd en langzaamaan voel ik het 1e orgasme opkomen, ik merk dat ik moeite heb om los te komen, normaal vraag ik Don Roberto om toestemming als ik wil klaarkomen, maar hij is er niet bij, dus ik mag gewoon klaarkomen en toch bij de 1e 2x vraag ik in mijn hoofd toestemming om te komen en hoor ik hem aftellen en dan kom ik klaar en daarna ben ik los!!
Ik word eerst geneukt door de aangeklede man, dat was lekker, daarna glijdt Xampp naar binnen en wat een heerlijke pik, mooi groot, heel intens, Eddie op bed, zo kan ik hem heerlijk pijpen, totdat dat niet meer lukt omdat ik constant klaarkom, er komen dierlijke geluiden uit mij, ik ben soms echt aan het grommen, hier had ik zo’n behoefte aan.
Dan mag ik even op het bed, eerst nog op handen en knieën, Xampp achter mij en hij stoot zo lekker door, ik blijf maar komen, dan mag ik even op mijn rug bijkomen en word ik heerlijk door Eddie gelikt en door de andere mannen word ik heerlijk betast.
En dan komt de pik van Eddie naar binnen, een pik die ik al wel ken en elke keer weer zo lekker is, ook hierbij komen de grommen, fuck wat heb ik dit nodig zeg!!
Dan neukt de aangeklede man mij ook nog even en komt hij lekker klaar en gaat weer weg.
Dan weer even goed op bed liggen en begint Xampp weer, dan doggystyle en op mijn buik liggend, benen bij elkaar en over zijn benen heen haken, wauw zo intens, zo lekker, dan Eddie ook op deze manier, we komen samen heerlijk klaar, ik blijf nog even bewegen om hem helemaal leeg te maken.
Even bijkomen en Xampp haalt even wat water.
En dan gaan we gewoon weer lekker door, ik mag op de kooi gaan liggen, Eddie staat bij mijn hoofd en Xampp neukt mij zo hard dat de kooi regelmatig weer teruggetrokken moet worden, want Eddie zit bijna in de XXX room ;)
Dan weer naar het bed, eerst word ik goed, staand, op de punt geneukt, mijn hemel wat is dit lekker zeg.
Weer even bijkomen, wat water en dan is er nog een man, die ik eerst maar even pijp, ondertussen word ik gevingerd.
Dan gaan we natuurlijk weer door, alle 3 de mannen nemen mij nog heerlijk, ik merk dat er geen dierlijke geluiden meer uit mij komen, dat de rust er is, ik kom nog steeds heerlijk klaar. Vooral Xampp kan lang doorgaan, wat een energie!
De nieuwe man komt ook lekker klaar en dan zet Eddie nog de eindsprint in, met even neuken en dan mijn clit bewerken, waardoor ik heeeel goed squirt, dan weer stoten, dan weer vingeren, zo lekker dit en dan nog 1x goed neuken, zo goed dat we weer tegelijk klaar komen en dan is het bijna tijd om te gaan, rustig kleden we ons weer aan.
Wauw wat een heerlijke middag, Dank jullie wel!
Eddie dank je wel dat je mij wou begeleiden en dat je Xampp hebt uitgenodigd.
En uiteraard, meester dank u wel voor dit kerstcadeautje, ik had dit echt nodig.
Frednl
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2022 18:40
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: HOT HOLLY VOOR DE KERST

Bericht door Frednl »

Wat heerlijk om te lezen, en wat heb jij een top cadeau gekregen zeg!
Had ik het maar geweten, dan was ik voor mijn eerste keer daar naartoe gekomen :-)

Fijne feestdagen!
Gebruikersavatar
EddieEagle
Berichten: 134
Lid geworden op: 11 nov 2014 17:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: HOT HOLLY VOOR DE KERST

Bericht door EddieEagle »

Holly, wat een mooi verslag! Precies zoals het gegaan is.
Ik vond het leuk en lekker om jou te mogen begeleiden :)
Dank ook aan Don Roberto voor het vertrouwen.

Iedereen een Fijne Kerst!
Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Xampp
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 sep 2017 08:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 27
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: HOT HOLLY VOOR DE KERST

Bericht door Xampp »

Holly, wat een geweldig verslag! Inderdaad precies zoals het is gegaan. Ik heb ook zeer zeker genoten van je! ;)

Fijne kerst!
Xampp
Knap
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2023 19:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: HOT HOLLY VOOR DE KERST

Bericht door Knap »

Graag hoor ik wanneer de volgende keer is. Het was alleen al geil om dit te lezen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten