Jongen 21, 1e keer

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Z12391
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2023 20:56
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 21
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Jongen 21, 1e keer

Bericht door Z12391 »

Ik ben een jongen van 21, en wil graag voor de eerste keer naar de cinema, weet alleen niet goed hoe het allemaal werkt en wat k kan verwachten, iemand die mij zou willen helpen hierbij?
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Jongen 21, 1e keer

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Z12391

Leuk dat je interesse hebt in onze cinema. Kort zullen wij je even uitleggen hoe dit in zijn werk gaat.
Je komt bij ons binnen in de winkel en je loopt naar de balie. Daar geef je aan dat je voor de Cinema komt. We vragen vaak of je voor het eerst bent of al vaker bent geweest en of je meer informatie wilt en of je bekend bent met de huisregels.
Als dit allemaal met je is doorgenomen loop je in Arnhem naar boven en ga je via de linker deur de cinema in. Je komt dan in een hal en je kan verschillende kanten op. Het beste kan je eerst even naar de lockers gaan om daar je spullen en telefoon in op te bergen.
Daarna kan je alle kanten op, we hebben een gay zaal, straight zaal, cruiser ruimte, dark room, douche ruimte en gloryholes.
Je kan er voor kiezen om te genieten van een film of in contact te komen met ander gasten. Dit is helemaal laan jou.
De rest wijst zich eigenlijk vanzelf. Hou het forum in de gaten voor onze aankondigingen van thema dagen en of feestjes.
Zo kom je in de winkel niet voor verassingen te staan.

Ook goed om te weten is dat je een dag ticket haalt bij de balie waardoor je dus ook vaker in en uit kan lopen.

Mocht je nog meer vragen hebben laat het ons weten.

Met vriendelijke groet

Team Erotica Arnhem
Lekker spannend
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 okt 2017 07:11
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Jongen 21, 1e keer

Bericht door Lekker spannend »

Heey hoi hier een leuke spontane jongen van 34 sociaal ben zo af en toe in de bios gewoon voor een leuke film of iets meer als het je leuk lijkt geef ik je graag een rondleiding dan mag je me altijd een bericht sturen xxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten