Jongerendag 17-2-23

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Jongerendag 17-2-23

Bericht door Hot Holly »

Jongerendag 17-2-23

Gister was ik er al, maar ik heb zin om vandaag weer te gaan, ik kan eindelijk weer eens naar een jongerendag.

Dit keer heb ik Henk1985 meegevraagd, hem zag ik gister op het eind en baalde dat ik toen niet kon blijven, dus maar gevraagd of hij stiekem vandaag ook wou gaan en gelukkig kon en wou hij wel.

4 uur sta ik in de winkel, eerst maar even mijn cadeau innen voor mijn verslag in december :D
Dan samen naar boven, het is niet zo druk, maar dat is ook prima. Snel uitkleden en even kijken, maar we gaan natuurlijk naar de grote ruimte, daar zitten nog een paar mannen.
Handdoek alvast op bed en eerst Henk heerlijk pijpen, ik voel hem steeds groter en groter worden in mijn mond, zo groot dat het lastig wordt om hem helemaal in mijn mond te krijgen.

Ik vraag of hij er klaar voor is en dat is hij zeker, dan zeg ik tegen F of hij op het bed moet gaan liggen (jaja ik deed zowaar dominant) hij gaat liggen, nadat hij zijn slippers en boxer op de grond had neergelegd en begin te pijpen, terwijl Henk mij heerlijk van achter neukt. Hmmmm zo lekker, ik voel verschillende handen over mijn lichaam, Henks pik gaat uit mijn kutje, vingers op mijn clit en daar komt de 1e squirtlading, zo geil!!
F gaat van het bed af en komt erachter dat ik zijn spullen heb onder gesquirt :oops: oeps sorry.
En dan ben ik even kwijt wat er allemaal is gebeurt, veel handen over mijn lichaam, lekker pijpen, heerlijk geneukt worden, vooral door Henk en F, wat een energie.
F en komen heerlijk samen klaar, daarna kruip ik bovenop Henk en berijdt hem heerlijk, maar ik merk dat ik iets mis, ik kijk naar F en zie dat zijn pik alweer stijf is, dus ik vraag hem of hij DP wil proberen en eventjes lukte het, maar valt niet mee als je net al gekomen bent, maar heerlijk om weer even gevoelt te hebben. Ik rij nog even door en dan nemen we even pauze.

Even op adem komen en wat drinken, gezellig kletsen, dan komt er een mooie lange man binnen D, hij kleedt zit ook uit en komt er gezellig bij staan en dan gaan we weer naar het bed, ik ga er op m’n rug op liggen en meteen voel ik weer heel veel handen over mijn lichaam gaan, zo lekker!!
Ik ga weer op Henk rijden en F weet wel dat ik graag geslagen wordt op mijn billen en hij gaat los en ik voel me steeds verder wegglijden, ondertussen stroomt al het geil uit mijn kutje via Henk naar beneden, ik moedig aan om vooral door te gaan en dan moeten ze met het matras schuiven, hahaha :lol: blijkbaar vielen we er bijna af, zo heftig, maar heel lekker, ik ga weer even op mijn rug liggen.
Ik pijp weer lekker en ze draaien lekker door en ik word ook weer heerlijk genomen, hmmm ik kom zo vaak en mijn spuitknop weten de mannen ook wel te vinden, alles is zeiknat. D fluistert in mijn oor dat hij mijn kontje wil neuken en likken, maar ik ben bang dat zijn pik niet past, dus ik zeg nee en likken vind ik toch ook nog geen fijn idee en dat was prima, ik pijp hem wel heel lekker.
Nog even in doggystyle goed geneukt worden, F kwam voor de 2e keer goed klaar, Henk was ook weer heerlijk bezig.
Dan horen we dat er nog een stel is binnen gekomen, maar die vonden het te druk denk ik bij ons en gaan naar de hetrozaal, de meeste mannen gaan daar even kijken, zodat ik alleen met D en Henk overblijf, ook wel even lekker en ik zeg tegen D dat ik bang ben dat zijn pik te groot is voor mijn kont, dus Henk vraagt of ik wel anaal wil doen en ik beaam dit, nou dan doe ik het toch eerst? Oh oke!! Graag!!
Glijmiddel en dan komt hij, rustig, meteen stoten gaat niet, maar rustig laten wennen, totdat ik merk dat het goed is en dan geef ik aan dat hij mag stoten en dat heb ik geweten, wauw, ondertussen probeer ik de BBC van D te pijpen, totdat ik echt even van de wereld af ben en er een oorverdovende stilte komt na juist veel gekreun en genot, ik hang even tegen Henk aan, terwijl hij lief mijn schouders en nek kust, hij gaat even water halen en ik lig even.
D vraagt of hij mijn kontje toch mag likken en een beetje mag teasen, dat vind ik prima, toch maar eens proberen en het was heel erg lekker.
Ik was weer op sterkte en vroeg of hij stijf was, dat was hij natuurlijk, condoom, glijmiddel en toch proberen of hij erin past, eikel er een beetje in en ik ga zelf stukje voor stukje naar achter en voel me helemaal gevuld worden, hij past er helemaal in!! Wauw, zo gaaf, zo geil en ook stoten kon gewoon, totdat hij ook lekker klaarkomt. En dan gaan we even bij de hetrozaal kijken, maar blijkbaar waren ze al uit gespeelt, jammer.
Dan nog even terug naar het bed, mijn tepels zijn even goed aan de beurt, maar ook heerlijk gevingerd en gebeft en dan nog heerlijk intiem met Henk afgesloten. Totdat het licht aangedaan werd en we naar buiten geschopt werden ;)

Helemaal mellow nu.

Heerlijk dag mannen, dank jullie wel
Gebruikersavatar
Dhrs85
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 feb 2023 10:18
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: Jongerendag 17-2-23

Bericht door Dhrs85 »

Ik heb wat gemist vandaag lees ik :( Toch maar eens kijken of ik een keer wat kan regelen met werk. Lees mooie verhalen, maakt mij erg nieuwsgierig
henk1985
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 jul 2021 09:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Jongerendag 17-2-23

Bericht door henk1985 »

Bedankt voor de uitnodiging en het was zeer geslaagd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten