Verslag 22 juni

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Annesub
Berichten: 28
Lid geworden op: 21 jan 2023 07:18
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Verslag 22 juni

Bericht door Annesub »

Dank u wel mannen voor het komen vandaag. Mijn heerlijk kloppende kutje doet mij nagenieten van deze lekkere middag. Mijn Mr nam me weer mee naar de ec. Mijn derde bezoek. Ik moet zeggen dat ik het bij de kassa nog wat ongemakkelijk vond en blij was dat mijn Mr mij wou blinddoeken in de XXX room. Dat helpt om me af te kunnen sluiten van de buitenwereld en over te geven. Eenmaal op het matras vond ik het heerlijk en kon ik me echt aan jullie overgeven. Vanaf dan gaat het allemaal wel vanzelf voor mij. Het moest even op gang komen maar wat ben ik heerlijk goed en hard geneukt! Bedankt mannen! Ik heb ook een paar heerlijke zaaddouches gekregen. Als het warme zaad m’n huid aanraakt… Aahh, zo lekker. Maar ook als u zich diep klaar neukt in mijn kutje… Mmmm! M’n kutje reageert alweer nu ik dit zo opschrijft. Ook ben ik lekker gelikt en gevingerd! Na ronde 1 wou ik wel wat meer zien van de pikken om mij heen dus ik kwam terug zonder blinddoek. De mannen gingen fijn met mij om ondanks dat ik echt goed hard genomen ben. Ook heb ik een paar pikken fijn in mijn keel gevoeld… Ik hou er van… Fijn momentje ook toen er nog een vrouw naast mij op het matras kwam en ik hoorde aan haar dat zij ook fijn geneukt werd. Lijkt me geil een keer zoenen en strelen met een vrouw op het matras als we beiden bespeeld worden door mannen… (reageer gerust bij interesse). De laatste ronde bracht Mr mij naar de sling. Nadat hij me weer spuitend liet komen werd ik daar ook fijn geneukt en kreeg ik lekker veel zaad over mij heen. Heerlijk toen een heel fijne pik na het klaar neuken lekker tegen mijn kutje aan werd geslagen, dat deed mijn kutje spuiten. Denk dat de mannen die eromheen stonden wel wat spetters op zich voelden... Ik vind het een fijne plek om bij de ec te zijn maar kan me alleen zo overgeven omdat mijn Mr bij mij is. Dank u Mr dat u mij daar weer mee naar toe nam, bij mij bleef en dat al die mannen even van mij mochten genieten en ik van hun… Graag tot ziens mannen! x anne
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag 22 juni

Bericht door Mike1966 »

Wat een heerlijke geile middag moet dat geweest zijn!!
Jammer dat Arnhem echt wel ver weg is voor mij.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Pietjepuk
Berichten: 11
Lid geworden op: 27 jul 2022 09:03
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Verslag 22 juni

Bericht door Pietjepuk »

Anne, bedankt voor het heerlijke genieten. Je hebt me heerlijk gepijpt en ik heb je mogen neuken.
Mijn zaad spoot ik over je borsten.

Nogmaals het was erg geil.

Tot de volgende keer
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten