19-02 Mike ontmoet Hot Holly en Poezenbeestje in Arnhem.

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

19-02 Mike ontmoet Hot Holly en Poezenbeestje in Arnhem.

Bericht door Mike1966 »

Het gezegde is wat van ver komt is lekker. Voor dit uitstapje ben ik dan ook een keer wat verder gereisd dan dat ik meestal doe voor een avontuur. Poezenbeestje (PB) had ik al eens eerder ontmoet in een wat andere setting. Hot Holly (HH) had ik wel van gehoord en via diverse kanalen 😉 al het nodige van gehoord en gelezen.
Na mijn eerste geile contact met PB, ergens vorig jaar, en daarvoor al heel veel online contact met haar gehad te hebben, is het lang stil geweest. Sinds heel kort is het contact hersteld en hoorde ik van de plannen met HH voor een bezoek aan de EC in Arnhem. Die EC had ik mede ivm afstand nog nooit bezocht. Op maandag is Arnhem goed te bereiken vanuit mijn werklocatie van die dag. Dus aan PB laten weten dat ik absoluut bij haar eerste EC bezoek aanwezig zou zijn! Zoals overigens ooit al veel eerder aan haar beloofd 😊
In het weekend gooide HH er nog een aankondiging tegen aan om de feestvreugde te verhogen door daarmee een groot aantal mannen erbij uit te nodigen. Do’s and Don’ts duidelijk vermeld plus een tijd van aanvang en een begeleider aangekondigd. Ik spreek af de dames buiten al te ontmoeten en zo geschiedde. Gezamenlijk naar binnen waar EddyieEagle (EE) zich ook bij ons aansluit. Als twee “stelletjes” gaan we naar boven waar een flink aantal heren de komst van de dames al naakt staat op te wachten. In de krappe ruimte bij de kluisjes kleden we ons allemaal uit. De dames dragen uitdagende lingerie en we begeven ons naar het centrale matras.

EE en ik spreiden de meegebrachte handdoeken vakkundig uit over het matras en de dames nemen plaats op het matras. Een man of 25 kijken toe hoe HH zich ontfermt over het zalige, en dat wist ik al 😊, kutje van PB. Likkend, zuigend en blazend weet ze PB de nodige genots kreunen te ontlokken. Het was aangekondigd dat de sletjes ( ja dat is voor deze twee een “koos” naampje dat ze trots dragen ) eerst samen zouden gaan spelen. De heren kijken dan ook allemaal netjes en braaf en geamuseerd toe. Na een poosje worden de rollen omgekeerd. HH neemt op haar rug plaatst maar, wel dusdanig dat haar hoofd net over de rand van het matras komt te hangen. PB stort zich vol overgave op het kutje van HH. Zonder dat er een teken gegeven is gaan er nu toch handen naar de dames en word er voorzichtig gestreeld. Even probeert één iemand toch PB te vingeren, wat bij de Don’ts thuis hoorde. De regels worden nog even duidelijk gemaakt waarna EE zijn pik als eerste ter pijping aanbied bij HH die nog altijd lekker gebeft word door PB. Dat gaat wel even zo door terwijl ook ik her en der wat vrouwelijke huid gestreeld word en tepels bespeeld worden. Dan vraagt EE of ik zijn plek bij HH haar mondje wil innemen. Dat kan ik uiteraard niet afslaan want ik ben zeker benieuwd naar haar orale kwaliteiten. En dat warme mondje bevalt prima ook kan ik zo met mijn handen haar borsten bespelen en ook PB assisteren met het bespelen van Holly haar kutje en clitje. HH pijpt heerlijk maar ik wil mijn eerste lading nog niet verschieten dus net voor dat punt trek ik mij terug uit het pijpmondje. Dat is blijkbaar ook het teken voor HH om op te staan en aan te geven dat het tijd is voor de dames om pik te ontvangen. PB gaat op haar rug, midden op matras liggen, terwijl HH staand aan de zijkant van het matras voor over leunend gaat staan, haar kont uitdagend naar achter stekend.

Her en der verschuiven wat heren van positie maar ik blijf waar ik was en schuif op het matras en bied nu mijn pik ter pijping aan bij PB terwijl een andere man tussen haar benen kruipt en voorbereidingen treft voor PB eerste neukbeurt in een EC. Ik weet dat dit een lang gekoesterde wens is van haar en zie dat de man voorzichtig zijn ding doet terwijl PB heerlijk op mijn pik sabbelt. En meer nog, ze heeft een paar prachtige nagels en wat ze daar mee doet over mijn ballen en perineum……mmmmmm gekmakend lekker en dat terwijl ze op mijn harde dikke pik sabbelt en gestaag geneukt word. De neukende man neukt zich klaar en trekt zich terug. Ook HH word lekker hard en diep staand achterlangs geneukt waar ik fraai zicht op heb. Er dient zich niet direct een tweede actieve man aan bij PB dus ik trek mij terug van de zalige handelingen van PB neem een condoom loop om en neem plaats tussen haar benen. Ik zie dat mijn plekje bij haar hoofd is ingenomen door een andere man als ik mijn pik tegen haar kutlipjes, die voorzien zijn van elk een piercing staafje, plaats. Haar kutje is drijfnat dus ik druk meteen mijn pik tot aan de wortel naar binnen en begin te neuken. Afwisselend van tempo en kracht is het ook dit keer een zalige belevenis. Na al dat voorwerk komt het punt van no-return snel dichterbij. Ik geef dan ook nog even extra gas en spuit niet veel later mijn eerste lading al neukend in het condoom. Even kijk ik haar vol genot aan en trek mij langzaam terug. Ik neem even afstand fris mij op en zie bij terugkomst dat mijn plek alweer is ingenomen en ook HH word alweer door een ander geneukt. Goeie zaak precies zoals de dames het zich gewenst hadden.

Ik bekijk het spel eventjes maar ik heb dit keer, mede door de reis afstand, niet de tijd om de hele sessie bij te wonen. Al snel zit ik dan ook weer op het matras maar dit keer met de wens om het mondje van HH weer om mijn pik te voelen. Ze staat nog altijd voor over leunend naast het matras en word nog altijd achterlangs geneukt. Er is blijkbaar niemand op het idee gekomen op het matras te kruipen en zijn pik aan haar mondje aan te bieden. Die plek “eis” ik dan maar op 😊 en terwijl ze stevig geneukt word laat ze haar pijp kunsten los op mijn lul. Ook zalig maar naar mate ze harder geneukt word ook lastig om mijn pik in haar mond te houden. Mijn pik is in elk geval weer inzetbaar na deze pijpbeurt en dus stap ik van het matras af en wil ik HH nu ook graag neuken. Ik moet even wachten tot er plaats is. In die tijd zie ik dat EE ook het kutje van PB wel eens wil neuken en hij neemt dan ook plaats tussen haar benen. Voorzichtig penetreert hij haar zalige kutje en neukt haar een tijdje terwijl ik bij HH op mijn kans wacht. Als EE zich na een poosje terug trekt wil hij dat kutje ook nog wel even likken met als resultaat dat als hij er mee stopt de woorden klinken “dat is echt een heerlijk kutje”. Daarna gaat hij eerst water halen voor de dames en dus is er even een break in het spel.

Echter zodra het vochtpijl is bij gewerkt gaat het direct weer door. Ik sta nu naast HH en begin haar clitje te bespelen met mijn vingers. Ze geeft aan dat zij, in tegenstelling tot PB, wel gevingerd mag worden. Ik voel al snel dat haar kutje druipt van het vocht en begin haar dan ook met twee, drie vingers te vingeren en al snel heb ik het juiste plekje gevonden en begint het squirt vocht langs haar benen naar beneden te lopen. Het liefst had ik ook haar kutje lekker gebeft maar dat is in deze positie niet te doen. (Misschien een volgende keer 😊) Ik pak dan een condoom en plaats deze over mijn pik. Dit keer eentje die klaar lagen in de EC maar jemig wat zit die strak……… afijn niet klagen maar dragen 😊 plaats nemen achter HH haar kont en ook haar even lekker geneukt. Dit keer wil ik niet in het condoom spuiten maar over één van de dames dus naar verloop van tijd moet ik mij terug trekken. Niemand actief bij het mondje van PB in tegenstelling tot bij het mondje van HH die zich heeft ontfermd over een vrij fors formaat van een wat kleinere man 😊. Ik verplaats mij dan ook weer naar de positie op het matras naast het hoofd van PB. Haar kutje wordt al bespeeld en gretig hapt zij toe op mijn aangeboden pik. Wederom mag ik haar zalige mondje ervaren maar ook nu doet ze tegelijkertijd haar “trucje” met haar nagels…… oefffff dat doet je gewoon zo enorm verlangen om klaar te komen……. Maar ze weet dat dondersgoed en vermindert haar orale stimulatie…….. naar het randje van klaarkomen terugvallen, zak bespelen, pik even stimuleren wow zo zou ze mij wel uren op het randje kunnen houden……. Helaas heb ik daar de tijd niet voor maar wat is dat zalig!! Ik laat haar dan ook haar ding met haar vingers en nagels doen en besluit mijzelf over het randje te helpen want dat het zaad in mijn ballen borrelt dat mag duidelijk zijn!! Even later spuit ik kreunend en jammerend mijn tweede lading zaad over haar borsten.
Ik bedank haar pak tissues en bevrijd haar van mijn lust sappen 😊 . Tegelijkertijd vertel ik haar, dicht bij haar oor, dat ze zalig is maar dat ik er echt vandoor moet en hoop haar snel weer te treffen. Ik ga douchen fris mijzelf op. Ik zie dat er een algehele pauze is en loop nog even terug zeg HH gedag met de woorden dat het zalig was en dat ze goed op PB moet passen, schud EE de hand en zeg uiteraard ook gedag tegen PB. Ik kleed mij weer aan en voor mijn vetrek zeg ik nog 1 keer aangekleed gedag tegen de “feestgangers” want een feestje kan ik deze 1,5 uur wel weer noemen. Ik loop dan ook wederom met een grote smile op mijn gezicht de, voor mij nieuwe EC, uit. De aanwezige heren, en het waren er veel, hebben zich fantastisch gedragen en bijgedragen aan een onvergetelijk eerste EC bezoek van PB.

Later op de avond hoor ik dat het feestje nog twee uurtjes door is gegaan. En dat PB het als een fantastisch eerste bezoek aan een EC heeft gevonden.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 19-02 Mike ontmoet Hot Holly en Poezenbeestje in Arnhem.

Bericht door Curly50hot »

Weer een mooi verhaal Mike lekker genoten xxx curly
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: 19-02 Mike ontmoet Hot Holly en Poezenbeestje in Arnhem.

Bericht door Hot Holly »

Wat een heerlijk verslag, van een geweldige middag, fijn dat je erbij was Mike.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 19-02 Mike ontmoet Hot Holly en Poezenbeestje in Arnhem.

Bericht door Poezenbeestje »

Heel mooi verslag, Mike! Ben blij dat je mijn nagels so leuk vond 🤣🤣🤣 altijd het leukste speelgoed om in te zetten bij geile spelletjes. Maar dat hebben meerdere mannen ontdekt gister
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
cockring
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 nov 2017 13:39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 19-02 Mike ontmoet Hot Holly en Poezenbeestje in Arnhem.

Bericht door cockring »

Het verslag sluit helemaal aan bij de heerlijke middag. Wat een enorm lekkere geile dames zijn Hot Holly en Poezenbeestje…komen jullie nu vaker naar Arnhem? :?
Gebruikersavatar
dirty_harry
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2009 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Best
Contacteer:

Re: 19-02 Mike ontmoet Hot Holly en Poezenbeestje in Arnhem.

Bericht door dirty_harry »

Complimenten voor het verhaal. Ik zat het steeds 'harder' te lezen... :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten