Verslag 19-2 Samen met Poezenbeestje

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Verslag 19-2 Samen met Poezenbeestje

Bericht door Hot Holly »

Al maanden zitten Poezenbeestje en ik al te fantaseren over samen naar de EC te gaan, maar het was telkens niet mogelijk.
Zondag kwam ze naar mij en bleef slapen en zo was het idee geboren om dan maandag toch maar eens naar de EC te gaan, ik vraag aan Eddie of hij ons wil en kan begeleiden en gelukkig kan dat.

Poezenbeestje heeft ondertussen contact met Mike en zo gaan we met z’n 4en naar binnen, boven aangekomen staat er al een hele rij naakte mannen op ons te wachten, het wordt zelfs zoeken naar beschikbare kluisjes, snel uitkleden en richting het grote bed.
Die wordt goed gelegd, bedekt met 2 grote handdoeken, poezenbeetje gaat lekker liggen en ik duik meteen tussen haar benen, zachtjes lik ik haar heerlijke clitje, plagerig blaas ik daarna, wetende dat ze daar gek van wordt, zo ga ik een tijdje door, dan worden de rollen omgedraaid, ik ga alvast met mijn hoofd over de rand liggen en poezenbeestje tussen mijn benen, ze doet dat zo lekker, maar ik wil al wel wat pik proeven, dus pak ik Eddie’s pik beet en laat hem in mijn mondje glijden, dat is voor de andere mannen het teken dat ze het aandurven om ons te betasten en het voelt zo goed, in beide handen een pik en dan nog 1 in mijn mond (wat afgewisseld word) en al die handen over mijn lichaam voelen en dan nog een tong wat over mijn clit heen gaat.
Ik merk dat ik al wel klaar ben om geneukt te worden en vraag aan poezenbeestje of zij dat ook is en zij is er ook klaar voor, we leggen aan de grote groep mannen nog even de regels uit en dan mag poezenbeestje gaan liggen, ik ga aan de zijkant naast het bed staan, zo kan ik haar goed in de gaten houden en zelf ook genieten.

Ik sta voorovergebogen en draai alvast met mijn heerlijke kontje en het duurt niet lang voordat de 1e man zijn harde pik in mijn kutje stoot, voor mij ligt een man en ik begin hem te trekken en dan duurt het niet lang voordat hij in mijn hand spuit, ondertussen blijf ik goed geneukt worden, de ene na de andere voel ik naar binnen glijden, alle soorten en maten, van klein, dik, dun, naar groot en alles heeft wat, zolang je maar weet wat je ermee doet en het voelde zo goed allemaal.
En omdat ik met de rug naar de mannen toestaan heb ik geen idee wie wanneer welke man met mij bezig is, behalve wanneer Eddie bij mij binnenkomt, die vult mij altijd helemaal op, we zijn goed op elkaar ingespeeld, het altijd geweldig.
Dan gaat hij natuurlijk ook poezenbeestje neuken, voorzichtig, want hij heeft een mooie grote pik, maar volgens mij ging het toch vrij soepel. Daarna is het even tijd voor een kleine waterpauze, maar al snel sta ik alweer klaar.
Ik voel dat een hand naar m’n natte kutje gaat, ik wil de vingers erin voelen dus geef ik aan dat ik wel gevingerd mag worden en daar voel ik de vingers naar binnen gaan en al snel komt het squirt, het klettert op de grond, ondertussen zie ik dat Poezenbeestje ook nog goed geneukt wordt, ik check of het goed gaat en ze geniet enorm.
Dan komt er een man met een hele grote pik op het matras zitten, wauw, die krijg ik zelfs niet helemaal in mijn mondje, hij was wel heel erg lekker in mijn kutje zeg. Maar als ik hem diep probeer te pijpen (of nou ja zo diep mogelijk) duw ik de pik in mijn kut eruit, of ik begin spontaan te squirten .
Zo erg dat er echt een plasje is ontstaan naast het bed, dan is het even tijd voor een kleine drinkpauze en een beetje droogmaken. En snel weer verder want de mannen zijn mooi actief vandaag.

Maar ik heb mijn kontje niet voor niks voorbereid, Eddie mag er mooi als 1e in, ik voel het glijmiddel en mijn gaatje wordt heerlijk soepel, Eddie glijdt er met gemak in, mijn kontje heeft er zin in en zuigt zijn pik bijna naar binnen, fuck wat is dit lekker zeg.
Ik merk dat mijn benen het even zwaar hebben en ga ook even op bed liggen naast poezenbeestje, Eddie neukt mij zo en we zoenen nog lekker en even later zitten poezenbeestje en ik op handen en knieën en worden we heerlijk van achter geneukt.
Er gebeurd zo veel, iedereen is heerlijk actief en op af en toe water na, blijven we doorgaan.
Ik zie dat Poezenbeestje iemand helemaal gek maakt met der nagels.
Ik word helemaal gek gevingerd en mijn clit in overgevoelig, mijn tepels beginnen ook goed gevoelig te worden. Dus ik plaag poezenbeestje weer even met mij blaaskunsten :D Totdat zij net zo gevoelig is.
Dan even snel naar het toilet en zie dat Capman er ook is! Jammie.
Poezenbeestje is wel een beetje uitgeput na 2,5 achter elkaar bezig zijn, dus die zit lekker op de bank, dus ik heb even het hele bed voor mij alleen, even bijkomen, maar na wat aanmoediging komen de mannen weer fijn mij verwennen. Ik pijp Capman lekker, terwijl Poezenbeestje lekker met der nageltjes bezig is en dan is het toch wel bijna tijd om te gaan, Eddie neukt mij nog heerlijk en dan maakt Capman het af, die kan dat zo lekker, afwisselend en net een andere hoek proberen, fuck!!! Zo lekker, helemaal mellow. Even op mijn buik gelegen en ik draai me om en het squirt sijpelt nog uit mij, voor Eddie nog het teken om mij nog een keer goed te vingeren zodat al het squirt er nog uit kwam. Tijd om alles netjes achter te laten, al moet ik zeggen dat er op mijn squirt na er niet veel op te ruimen was, dus erg netjes mannen.

Wauw wat waren er veel actieve mannen, hoeveel zouden er geweest zijn? 25/30? Meer? Geen idee, maar ik ben door zoveel mannen geneukt echt niet normaal. Wat heb ik genoten.
En volgens mij was het voor poezenbeestje een hele mooie 1e ervaring in de EC ;)

Dank je wel Eddie voor het goede opletten en uiteraard het heerlijke neuken ;)

Veel liefs Holly
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag 19-2 Samen met Poezenbeestje

Bericht door Mike1966 »

Hahaha Holly,
Fraaie aanvulling op mijn eerdere verslag. Dat besloeg slechts de eerste anderhalf uur van jullie bezoek.
Nu had ik al gehoord hoe het verder is verlopen maar altijd leuk om te lezen hoe het vervolg geweest is.

Het was wederom een memorable ervaring. De eerste in EC Arnhem voor mij 😊
Laatst gewijzigd door Mike1966 op 21 feb 2024 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Verslag 19-2 Samen met Poezenbeestje

Bericht door Poezenbeestje »

Ik heb zo genoten voor mijn eerste bezoek! Wilde dit al zo ontzettend lang :D :D :D en op mijn FL staat ook " Good things come to those who wait" Nou ik heb een jaar gewacht dus dat beloofde wat !! En ben zeker niet teleurgesteld :lol:

Straks krijg ik nog een pik verslaving.... oh wacht die had ik al

Mijn verslag komt nog... ik kan het even niet voor elkaar krijgen
Laatst gewijzigd door Poezenbeestje op 20 feb 2024 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag 19-2 Samen met Poezenbeestje

Bericht door Mike1966 »

Er zijn slechtere verslavingen!! 😊😁
Heerlijk van jullie beide genoten!
Maar dat hadden jullie al gelezen zag ik aan de comments 😉🤭😁
Poezenbeestje schreef: 20 feb 2024 17:35 Ik heb zo genoten voor mijn eerste bezoek! Wilde dit al zo ontzettend lang :D :D :D en op mijn FL staat ook " Good things come to those who wait" Nou ik heb een jaar gewacht dus dat beloofde wat !! En ben zeker niet teleurgesteld :lol:

Straks krijg ik nog een pik verslaving.... oh wacht die had ik al
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten