Verslag van 19- 2 Holly en Poezenbeestjes POV

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Verslag van 19- 2 Holly en Poezenbeestjes POV

Bericht door Poezenbeestje »

Eindelijk……

Na een jaar aan wachten en omstandigheden die niet meewerkten konden Holly en ik eindelijk ons bezoek aan de EC in Arnhem aankondigen met een mooie oproep. Ik wilde mijn eerste bezoek graag samen met haar doen en als begeleiding had ze met EddieEagle afgesproken ons bij de EC te ontmoeten.

Ik had Mike1966 nog gesproken en die zou ook rond 15:00 daar zijn.

We gaan naar binnen en er staan veel mannen te wachten…. Eerst denk ik nog, misschien is er een ander stel dat aanwezig is maar al gauw blijkt dat ze er voor ons zijn… Snel omkleden dus !

Ik heb voor de gelegenheid mijn zwarte jarretels met gouden kettingen en mijn netkousen met gouden pumps aan. En het is zo druk dat ik extra moet opletten dat ik niet op wat voeten en tenen ga staan… Snel naar het grote bed waar we handdoeken op leggen.

Holly zegt me lekker te gaan liggen want we zullen eerst met elkaar spelen. Ze duwt mijn benen uit elkaar en al snel voel ik haar tong over mijn clit gaan. Als de heren ooit willen weten hoe je een vrouw moet beffen hoop ik dat de aanwezige mannen goed hebben opgelet!!! Wat voelt dat ontzettend goed en al snel ben ik drijfnat. Ze duwt mijn benen omhoog en haar tong verdwijnt in me.. En dan komt het hoor… Ze blaast op mijn clit… Holly denkt dat het me gek maakt, doet het ook, maar het laat me ook direct klaarkomen. Ze stopt even en we zoenen elkaar waar ik mijzelf op haar tong proef…. Wat is dat toch geil..

Ik vraag Holly te gaan liggen en ik geloof dat ze ook Eddie begon te pijpen, geen idee ik zat met mijn hoofd tussen haar benen haar heerlijke kutje te likken. Blijkbaar is er een onzichtbaar teken gegeven want de mannen die heel geduldig hebben staan wachten en kijken komen in actie.

Helaas voel ik direct een hand tussen mijn benen van iemand die mij wil vingeren wat was aangegeven niet te doen bij me. Ik geef gelijk nog een keer aan wat mijn grenzen zijn en de hand verdwijnt weer. Het is tijd om geneukt te worden. Ik voel me leeg en heb erg veel zin om eens goed gebruikt te worden, daarom ben ik er ook en niet voor een praatje…

Ik ga op mijn rug liggen met mijn hoofd over de rand en krijg gelijk een heerlijke pik aangeboden. Mijn handen zijn ook vol en ik kan bijna vol genieten maar mijn kutje is nog leeg. Eddie vraagt of hij mijn kutje mag likken en wie ben ik om hem te weigeren ?? :D Ieder stukje van mijn lichaam word wel betast en aangeraakt en wat is dat toch heerlijk om een slet te zijn. Ik voel dat er zaad over mijn borsten wordt gespoten en het werd netjes weer opgeruimd. Eddie vraagt of hij me mag neuken en dat mag. Ik was daar wat nerveus over omdat ik blijkbaar nogal strak ben en ik niet weet of ik zijn lul wel kan hebben. Dat was dus geen probleem en god allemachtig wat was dat lekker om zo gevuld te worden ik voel dan ook snel een orgasme aankomen. Ik moest ook even stoppen met pijpen omdat mijn aandacht even bij die pik was die diep in me stootte. Eddie maakt plaats voor de volgende maar niemand neemt zijn plek in dus Mike duikt met zijn hoofd tussen mijn benen terwijl ik zijn lul in mijn mond heb en mijn nagels over zijn ballen laat gaan. Dat vind hij wel wat ! Ik besluit wat gemener te worden en neem zijn ballen in mijn mond en laat nu mijn nagels over zijn pik gaan. Niet veel later voel ik ook zijn warme zaad op mijn lichaam landen. Ik krijg nu de ene na de andere man tussen mijn benen en ik raak in mijn zen bubbel. Ik ben alle besef van tijd kwijt en voel alleen nog maar hoe ik de ene na de andere pik in me voel verdwijnen in mijn mond of kutje. Ik krijg nog een traktatie van de man met de anaconda die mij ook nog even goed neemt terwijl ik op mijn knieën zit.. Ik neem daarna even adem pauze en kijk toe hoe Holly door Eddie goed in haar kontje word genomen. Wat kan ze toch genieten !! Ze neemt erna ook even adempauze en besluit mijn kutje nog maar eens te likken.

Ze zuigt zachtjes aan mijn clit en blaast…..Ik kom gelijk klaar. Weer zet ze haar mond op mijn kutje en likt me stevig om vervolgens weer te blazen en weer kom ik gelijk klaar. En dan gaat het opeens snel..

Ze likt en blaast achter elkaar en keer op keer heb ik een orgasme dat zich opdringt. Ze blijft mijn clit maar stimuleren en blazen en op een gegeven moment ben ik even van de wereld. Ik merk niks meer behalve de orgasmes die achter elkaar komen en dan stopt ze. Tevreden dat ik nu ook gevoelig ben.. Nou dat kan je wel zeggen. Ik ben helemaal verdwaasd en besluit maar op de bank te gaan zitten en weer bij zinnen te komen.

k kijk toe hoe Holly nog een keer door Eddie in haar kont word geneukt en geniet van het uitzicht. Als Holly Capman pijpt roept ze me bij zich en vraagt of ik mijn nagels op zijn zak wil gebruiken, benieuwd of hij dat wat vind. Natuurlijk wil ik dat doen!! Holly pijpt hem gretig en diep en tegelijkertijd laat ik mijn lange nagels over zijn zak gaan. Volgens mij was dat wel een geslaagde activiteit…

Het is ondertussen al laat en we zijn al lang bezig. Ik moet nog 2.5 uur met het OV dus we gaan er een eind aan maken. Ik denk er nog over om me even af te spoelen onder de douche maar besluit dat niet te doen… ergens vind ik het een ontzettend geil idee om zo in de trein te gaan zitten. Ik ruik naar seks en zaad en ik voel me alweer nat worden van dat idee...

Wat kan ik zeggen ik ben nu eenmaal een verschrikkelijke Slet

Het was een ontzettend geslaagde eerste bezoek. Het was heel druk met heel veel actieve mannen. Ik weet niet door hoeveel ik uiteindelijk geneukt ben, but who cares!!

Holly en Eddie bedankt voor een onvergetelijke eerste keer in de EC

Deze Poes gaat zeker nog een keer een locatie bezoeken !!
This kitten has delicious claws to play with..
Hot Holly
Berichten: 97
Lid geworden op: 23 dec 2022 22:01
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Verslag van 19- 2 Holly en Poezenbeestjes POV

Bericht door Hot Holly »

Wat een heerlijk verhaal, zo mooi om te lezen hoe jij het ervaren hebt,was was het een geweldige dag
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Verslag van 19- 2 Holly en Poezenbeestjes POV

Bericht door Mike1966 »

Wat heerlijk zeg om te lezen. Dit is het tweede verslag naast mijn eigen verslag over deze middag. Erg leuk om te lezen, uit hun eigen gezichtspunt, hoe de twee dames het ervaren hebben!!

Holly kwam al met enige regelmaat in een EC en nu de aanwezige heren Poezenbeestje, haar een fantastische eerste EC ervaring hebben gegeven, gaan we die misschien ook wat vaker in een EC aantreffen……

Nogmaals het was een zeer geslaagde middag.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Gewoonjeroen
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 nov 2011 12:26
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Flevoland
Contacteer:

Re: Verslag van 19- 2 Holly en Poezenbeestjes POV

Bericht door Gewoonjeroen »

Ik zie het al, volgende keer als ik een aankondiging zie van jou, kom ik ook even langs.. wat een heerlijk verhaal
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
Gebruikersavatar
bigballs
Berichten: 51
Lid geworden op: 12 jul 2016 12:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Verslag van 19- 2 Holly en Poezenbeestjes POV

Bericht door bigballs »

Wow, Poezenbeestje, wat een lekker verhaal, ik lees het met een harde paal.
Ik wens je veel plezier bij je toekomstige bezoeken in de EC!
191M + 19 cm.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten