Jongerendag

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
WouterW23
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Jongerendag

Bericht door WouterW23 »

Wat is het meest ideale tijdstip om naar de jongerendag te komen? Ik wil 1 februari eindelijk eens een bezoek aan de cinema brengen voor een geile beleving. Maar zijn er 's middags ook al mannen of vooral 's avonds?
Gay'tje
Geaardheid: homo
Leeftijd: 0
Contacteer:

Re: Jongerendag

Bericht door Gay'tje »

Op de jongere dag is het eigenlijk de hele dag wel druk, dus maakt niet uit hoe laat je komt.
Ik probeer er ook weer te zijn, dus misschien tot dan….
WouterW23 schreef:Wat is het meest ideale tijdstip om naar de jongerendag te komen? Ik wil 1 februari eindelijk eens een bezoek aan de cinema brengen voor een geile beleving. Maar zijn er 's middags ook al mannen of vooral 's avonds?
WouterW23
Contacteer:

Bericht door WouterW23 »

Gay'tje schreef:Op de jongere dag is het eigenlijk de hele dag wel druk, dus maakt niet uit hoe laat je komt.
Ik probeer er ook weer te zijn, dus misschien tot dan….
WouterW23 schreef:Wat is het meest ideale tijdstip om naar de jongerendag te komen? Ik wil 1 februari eindelijk eens een bezoek aan de cinema brengen voor een geile beleving. Maar zijn er 's middags ook al mannen of vooral 's avonds?
Wie weet... :) Vooral de glory holes lijken me geil.
geileboy
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door geileboy »

Wouter, de jongerendag vind ik altijd erg geslaagd! Mijn favoriete dag, en ik ben er altijd in de middag, het is er dan meestal drukker dan de avond! van een uurtje of 13.00 tot 16.00 ?

lijkt me leuk je te ontmoeten!
WouterW23
Contacteer:

Bericht door WouterW23 »

geileboy schreef:lijkt me leuk je te ontmoeten!
Lijkt me ook leuk om jou te ontmoeten! Die stap nemen van ook daadwerkelijk daar naar binnen stappen vind ik nog wel spannend. Ik ben vrij verlegen. Maar je loopt daar naar binnen en dan? Moet je je ergens melden? Bewijzen dat ik jonger dan 27 ben?
geileboy
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door geileboy »

Lijkt me ook leuk om jou te ontmoeten! Die stap nemen van ook daadwerkelijk daar naar binnen stappen vind ik nog wel spannend. Ik ben vrij verlegen. Maar je loopt daar naar binnen en dan? Moet je je ergens melden? Bewijzen dat ik jonger dan 27 ben?[/quote

Oke mooi! Als je naar binnen loopt, dan naar de kassa lopen en aangeven dat je naar boven wilt gaan, en voor de zekerheid iets van legitimatie meenemen voor het geval dat ze erna vragen!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast