naaktdag 16 november

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
patrick60
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

naaktdag 16 november

Bericht door patrick60 »

black jongeman uit Amsterdam na de hele dag een cursus te volgen in Arnhem pakte ik mijn telefoon en was nieuwsgierig wat er te doen was in de omgeving ik ben zelfs bi en zag dat er een naakt dag stond ingepland dus ik mijn stoute schoenen aan getrokken en ging richting de bioscoop daar aangekomen voordat ik naar binnen ging kreeg ik nog een telefoontje van een vriend van mij en ik vertelde hem dat ik voor een seksbioscoop stond hij was ook geïnteresseerd dus pakte hij ook de trein vanuit Veenendaal. de reis zou ongeveer 45 minuut duren maar ik kon niet wachten en stelde ik voor dat ik alvast naar binnen gaat en dat ik hem daar wel tegen komt. omdat het mijn eerste keer was keek in de kat uit de boom ik zag best lekkere dingen rond lopen waar ik zou willen daten later kwamen er nog twee stellen binnen dus toen zaten we op 4 stellen er werd hier en daar geneukt enz mijn vriend was inmiddels ook gearriveerd hij kon direct deelnemen aan een neukpartij met een leukstel die 100 % bi waren hebben nog lekker wat geklets en toen was het al weer tijd voor sluiting
wij zouden graag met stellen in contact willen komen of dat jullie ons uitnodigen voor leuke spontane dating niks moet maar alles mag jullie moeten het wel fijn vinden om bi te zijn zuigen likken strelen masseren enz tot gauw twee black vrienden wij zijn geen stel maar gewoon kameraden beiden hebben een vriendin
patrick60
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: naaktdag 16 november

Bericht door patrick60 »

lekker
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten