Echte femboy bloot (Jurgje)

Voor alle gay oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Jochie29
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 jul 2021 07:03
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Plassex
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Echte femboy bloot (Jurgje)

Bericht door Jochie29 »

Woensdag 9 oktober aanstaande vanaf omstreeks 15:00 uur aanwezig.

Ik een echt jong volledig onbehaard en kaal jochie met een zacht voelend lichaam en echte blote en gladde benen. Verder ben ik heel gewillig en verlang naar mannen die op mij geilen en mij uiteindelijk willen voorzien van hun penis en alles wat daar uit komt.

Kort na binnenkomst zal ik uit de kleren gaan en draag dan slechts nog een rood sexy hemdje dat net nog kan reiken tot navelhoogte en waarbij ik van onder al piemelnaakt ben. Sorry maar het hemdje is niet langer en ik hou niet van broekjes.

Ik ben er om iedere aanwezige man op te geilen en zal dan uiteindelijk helemaal naakt zijn. Ik zou in de doucheruimte een plas douche willen ondergaan waarna ik alles weer netjes schoon zal maken en achterlaten.

Ook zou ik iedere man lekker willen afwerken door aftrekken en pijpen. Wat ik echt geil vind is een sperma douche over mijn hele lichaam heen en gezicht. Ik wil helemaal onder gespoten worden.

Vooral oudere mannen winden mij op en wordt ik super geil van. Ik hou ook van spelen met daddy’s waarbij ik met mijn naakte gladde benen om hen heen sla en ze lekker hun penis verwen. Jullie mogen me lekker aflikken en stout bespugen. Ik hou van dirty daddy sex. Of met meerdere mij lekker dirty betasten voelen of een paar tikken op de billen geven. Heb zachte geile billen dus mannen leef je uit.

Als jullie echt een lekker jong vrouwelijk speeltje willen en uiteindelijk heerlijk jullie zaad willen lozen dit is jullie kans. Ik leen me er echt graag voor woensdag in de EC Arnhem. Ik geef me dan letterlijk en figuurlijk helemaal bloot.

Ook wil ik lekker in de gynaecoloog stoel plaatsnemen met mijn benen wijd en inkijk tot mijn anus waarbij er mannen om mij heen staan zich af te trekken.

Ik hoop op veel opkomst en sperma en plas en ik kom echt gegarandeerd woensdag de 9e omstreeks 15:00uur tot zolang het geilzellig is.

Alleen tot slot even dit: wel met respect en hygiëne want ben zelf ook schoon en verzorgd. In principe weiger ik geen enkele man dus ieder die verzorgd is mag toenadering zoeken met mij. Toestemming om mij aan te raken of je penis op mij te richten is niet nodig die geef ik hier standaard dus voel je niet bezwaard of terughoudend. Als het echt niet goed voelt of wat geef ik het wel aan , maar die kans is zeer gering en hoe meer mannen hoe geilzelliger.

Alleen dit wel en dat geldt voor iedereen: ik doe alleen niet aan anale sex. Dus ik neuk niet en laat mij ook niet neuken. Ook vingeren niet dus. Wat wel mag is mijn anus betasten en voelen en dat mag met hand, vingers en zelfs met je penis als je dat lekker vind maar alleen niet verder naar binnen. Wil of moet je spontaan spuiten heb ik er geen problemen mee als er wat sperma tussen mijn benen vloeit. Alleen geen penetratie. Heb het ooit wel eens geprobeerd, maar vond dit echt gewoon niet fijn. Hoop op begrip hiervoor.

Voor de rest zou ik zeggen mannen laat een reactie achter als je interesse hebt, want ben wel benieuwd naar de opkomst natuurlijk. Ik hoop echt op veel geile (oudere) mannen. Leeftijd, afkomst of uiterlijk zijn niet belangrijk voor mij en ik bevredig iedere man, maar oudere heb ik wel een grotere zwak voor. Lekker stoer en ik vind het lekker stoer om begeerd te worden.

Xxxx en natte tongzoen van jullie Jurgje

Ja bijna vergeten trouwens ik ben Jurgje.
Blote Jurgje met een kort rood jurkje. Xxxx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten