Ervaring Darkroom Meat market

Berichten en verhalen m.b.t. De darkroom Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
student25
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 jul 2012 15:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Ervaring Darkroom Meat market

Bericht door student25 »

De cinema wilt graag meer ervaringen lezen en ik deel de mijne graag.

Afgelopen jaren ben ik al een aantal keer naar de Cinema in Arnhem geweest en heb er ontdek dat het de ideale plek is voor een geile ervaring. Bij de cinema heb ik dan ook mijn geile bi en licht onderdanige gevoelens ontdekt en kan die er ook kwijt.

De aankondiging van een Meat market trok meteen mijn aandacht. Ik hou van fetish kleding en de kans dat ik als sletje gebruikt kon worden maakte mij meteen geil. Ik besloot er heen te gaan met een doel: voor het eerst geneukt worden.

Op de 15e juni kon ik er pas rond 18 uur zijn en dat zorgde er meestal voor dat het binnen rustig was. Na mijzelf uitgekleed te hebben en het masker opgezet te hebben ging ik even "opwarmen" in de hetero zaal. Ook al ben ik al een aantal keer geweest het blijft spannend naar binnen te gaan. Er zaten slechts een aantal mannen en was dus inderdaad rustig.
Langzaam aan werd ik steeds geiler en na een tijdje ging ik actief rond lopen op zoek naar "actie".
Het duurde even voordat ik deze gevonden had. Er waren meer mannen binnen gekomen en op het grote bed werd een man gemasseerd. Ik bleef kijken en genoot van het geile uitzicht. De man werd geil gevingerd en gelikt en dacht bij mijzelf "dat wil ik ook wel". Mijn paal werd hard van dit schouwspel en ik wilde zelf nu toch ook wel actie.

Na nog een rondje gelopen te hebben besloot ik de Darkroom in te gaan en te wachten. Als snel kwam er een mooi verzorgde paal door de glory hole en na een kleine twijfeling ging ik op mn knieen en nam de paal helemaal in mijn mond en begon fantiek te zuigen en te likken, ik genoot ervan. Al snel werd een van mijn fantasiën werkelijkheid. Naast mij kwam er nog een mooie paal en zo zat ik afwisselend 2 pikken te likken, zuigen en trekken. Ik voelde een hand op mijn hoofd en werd zo voor het eerst in mijn mond geneukt, wat een geile beleving. Na een tijdje verdwenen de mannen weer en besloot ik dit keer even af te koelen in de bioscoopzaal.

Na een aantal minuten zag ik bij de gay zaal een jongen geil gepijpt te worden met meerdere kijkers en het was zeker een geil gezicht. Ik besloot weer naar de Darkroom te gaan. Daarbinnen was het druk geworden, 3 mannen stonden tegen elkaar en zoende, trekte en pijpte elkaar. Ik werd er bij gehaald en ging op mijn knieen om een heerlijke paal in mijn mond te nemen. Als snel werd ik in mijn mond geneukt en werd de pik tegen mijn gezicht geslagen, wat een heerlijk gevoel. Er werd verder afwisselden gepijpt en gezoend, het was een grote geile bedoeling maar helaas werd er niet geneukt. Nadat ik heerlijk klaar kwam besloot ik maar naar huis te gaan.
Dit was de geilste avond die ik heb mee gemaakt ook al ben ik niet geneukt.

Binnenkort ga ik weer en wie weet wat er dan gebeurd?
student25
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 jul 2012 15:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Ervaring Darkroom Meat market

Bericht door student25 »

Ben trouwens nieuwsgierig wat jullie van het verhaal vinden
birdie81
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2013 09:27
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Ervaring Darkroom Meat market

Bericht door birdie81 »

mmm geil verhaal.. wanneer ga je weer?
KingMG
Berichten: 45
Lid geworden op: 30 okt 2012 06:50
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Ervaring Darkroom Meat market

Bericht door KingMG »

Ik was er die dag ook was mijn 2de keer en was een zeer leuke avond. Vond het in begin wel erg spannend om helemaal naakt rond te lopen dus liep eerst enkel met boxer nog aan rond al snel toen ik me meer op gemak voelde ging de boxers uit en ging ik met me masker op zoek naar leuke mannen die me kontje graag wouden gebruiken. Ik liep helaas tegen hetzelfde probleem van studen25 dat er weinig mannen kon vinden die wouden neuken. Ik heb wel een paar diverse pikken mogen pijpen en op een gegeven moment zat ik op me knieën met 3 pikken om heen die ik afwisselend aan het pijpen/aftrekken was. Waarbij er zelfs een zijn sappen over mijn gezicht spuit wat ik op zich wel geil vond alleen vond het niet netjes dat hij het niet aangaf. Tegen einde van de avond kreeg ik van iemand de vraag waarom draag je eik dat domme masker waarop ik uitlegde dat het betekende dat je dan graag geneukt wilt worden. Hij zei toen loop maar meer en we zijn toen naar de darkroom gegaan en heb toen plaats genomen in de sling en waar ik vervolgens heerlijk werd geneukt. Deze avond was zeer geslacht en hoop zeker dat er vaker dat er dit soort avonden komen alleen hoop ik dan wel dat de spelregels voor iedereen duidelijk is. Want had liever meerdere pikken in me kontje gehad.

Ik wil zeker nog een keer gaan hoop dan alleen dat er diverse groot geschapen tops komen die kontje lekker wil komen verwennen. Heeft iemand tips wanneer er een goede dag is om te gaan of is het slimmer om hier eerst een oproep te plaatsen. Ik zit te denken om volgende week naar jongerendag te gaan maar weet niet of er dan veel tops zijn.
student25
Berichten: 35
Lid geworden op: 27 jul 2012 15:57
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Ervaring Darkroom Meat market

Bericht door student25 »

Geil verhaal KingMG. Hebben wij elkaar gemist die dag?
Ik weet nog niet wanneer ik weer ga.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten