Zoek ervaren bi of gay begeleider

Berichten en verhalen m.b.t. De darkroom Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Auwauw86
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2023 17:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Zoek ervaren bi of gay begeleider

Bericht door Auwauw86 »

Heteroman van 37 zoekt ervaren bi of gay man als begeleider voor iets speciaals!

Eind april wil ik bij ec Arnhem een fantasie waarmaken: een hele dag lang aangeboden worden voor onbeperkt anaal gebruik. Stevig vastgebonden, zodat alle liefhebbers van onervaren (geen maagd) ruw hun gang kunnen gaan. Heb m’n nickname dus niet zonder reden gekozen ;)

Daarover tzt meer in een nieuwe post. Op aanraden van ec zoek ik eerst iemand die me die dag wil begeleiden. Denk aan het vastbinden en opletten dat iedereen zich aan de huisregels houdt. En misschien van tevoren een keer samen bezoeken om me wegwijs te maken.

Stuur me een pm als je meer wilt weten.
Auwauw86
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2023 17:37
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Zoek ervaren bi of gay begeleider

Bericht door Auwauw86 »

Heb de juiste persoon nog niet gevonden, maar kreeg wel een paar keer dezelfde vragen:

Heteroman en toch anaal geen maagd, hoe kan dat? Door sm-meesteressen te bezoeken. Die hebben me met voorbinddildo's al stevige voorproefjes gegeven.
Snap ik dat wat ik wil pijnlijk gaat worden? Ja. Maar ik ben niet voor niets bij sm-meesteressen begonnen!
Wat heeft de begeleider eraan? Als we vooraf een paar keer afspreken in de cinema om me wegwijs te maken, zal ik héél dankbaar zijn. Een ervaren top kan vast wel iets bedenken wat hij ervoor terug wil...

Hoor graag als je interesse hebt.
royalbert867
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2023 06:30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Zoek ervaren bi of gay begeleider

Bericht door royalbert867 »

Nice post for everyone...
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten