eerste keer gloryhole eind November hoop ik

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
EricaFrost
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

eerste keer gloryhole eind November hoop ik

Bericht door EricaFrost »

Hallo,

Ik ben een cross-dresser van eind 30 die onder de naam Erica gaat online en ik heb recent eindelijk eens de eerste stap gemaakt om van het crossdressen en sletten online het naar de echte wereld te brengen.
Ik ben namelijk naar een bioscoop in het buitenland geweest waar je naar binnenkom zonder met iemand te praten, dit maakte de drempel wat lager.

Niet super veel gedaan daar toen omdat er niemand was, maar het was voldoende om mij zo blij te maken dat ik dat gedaan heb dat ik nu naar een wil die op redelijke afstand is, namelijk Arnhem.
Online of thuis zet ik vaak graag mijn sex machine aan, dildo er op en dan een spidergag in om mijn keel goed te laten neuken, ik vind dat zo geil dat ik er soms zelfs van kom, en hierdoor wil ik heel graag de gloryholes proberen.
En dan langzaam opbouwen naar een keer gegangbanged worden. ;)

Maar mijn eerste stap is de gloryholes, ik heb namelijk echt niets met mannen tenzei het twinks/femboys zijn, of ook crossdressers/trans dames.
Met een gloryhole kan ik natuurlijk niet zien dat het een man is alleen een dikke lekkere pik en dan zie ik wel wat ik doe.

Ik heb alleen nog wat vragen, ik begreep dat de gloryholes in Arnhem een gordijntje hebben en dat mensen best vaak er achter kijken.
Dat zou ik dus echt niet willen, is er geen booth met een slot ofzo? Ook begrijp ik de introprijs niet goed het is x euro + verplichte handdoek, of is de handdoek er bij inbegrepen?
De eerstekeer zal ik gewoon in mijn dagelijkse kleren komen, in het buitenland kon ik mijn jas enz ophangen in de gloryhole booth. Kan dat hier ook of moet ik dan echt een kluisje nemen?

Ik hoop mijzelf op 27 of 28 November over de drempel te trekken, wat zijn goede tijdstippen dat er wel wat mensen zijn maar niet teveel?
Mogelijk neem ik mn spidergag mee en kan iemand mijn keeltje dan goed neuken en komen in mijn mondje (in de condoom natuurlijk maar dat ik het kan voelen).
Na bijna 10 jaar exclusief dildos gepijpt te hebben word het tijd.

Hopelijk zie ik veel leuke twinks/femboys dan met dikke pikken. xxxx

Erica
(CumslutErica op FR)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten