Niet slecht...

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
gangsterboys-xl
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:10
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door gangsterboys-xl »

hey kerel als je voor bij ec arnhem rijd het spoor onderdoor kom je bij een woonwijk dat is ongeveer net zo ver lopen maar wel gratis parkeren
vergeet niet ff je leeftijd in je profiel te zetten
das prettiger voor iedereen
gangsterboys-xl
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:10
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door gangsterboys-xl »

vind iki jammer om te lezen
om dat ik nu een keer of 10 bij ec arnhem ben geweest
en vaak zijn de mannen die daar komen 50+
en dat vind ik erg jammer
ik ben 33 en zoek mannen tot een jaar of 40
ik bedoel het niet lullig maar iedereen eheft zo zijn voorkeur toch ?
gangsterboys-xl
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:10
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door gangsterboys-xl »

Dar ben im het niet mee eens
Maar goed ieder zo zijn ding
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door FemSubSletje »

Hallo Mart,

Eerst het parkeren;
Ik weet niet hoe jij vanaf Apeldoorn rijd en dus Arnhem binnenkomt. Maar als je voor de EC staat is er volgens mij precies tegenover nog een parkeerplaatsje ( 10 plekken ongeveer). Als je mazzel hebt kan je daar parkeren. Andere optie is; als je met je rug naar de ec staat, heb je het spoor en stoplichten aan je rechterhand. Bij die stoplichten, nog voor het spoorviaduct dus, rechtsaf dan heb je namelijk station Velperpoort en ook een parkeergarage. Maar ook langs die weg meerdere parkeerplaatsen. En links steeds kleine straatjes die je weer leiden naar de steenstraat waar de EC aan zit. Dus je kan gewoon rondrijden zonder te ver van de EC verwijdert te raken. je kan ook met de trein en dan uitstappen bij station Velperpoort. Vanuit het station zie je de EC al. Hoef je alleen de straat maar over te steken, en heb je helemaal geen parkeer probleem :-)

En euhhhh niet iedereen valt op jong knap/slank. Ik zelf ben een 42jarige vollere vrouw Ofwel een BBW zoals ze het ook wel eens leuk noemen. Wel met een mooie kop er op al zeg ik het zelf :-) Maar er zijn genoeg mannen die dat juist erg lekker vinden. En persoonlijk zit ik juist weer niet te wachten op knaapjes van 18/19 jaar maar heb ik liever wat oudere mannen. Niet in de gepensioneerde categorie :lol: Maar tussen de 30 en 55 vind ik niks mis mee. En vind het ook wel leuk om te weten wat de leeftijd van mannen is. Ook als ze hier reageren.

Maar ik denk dat in de bios bij de meeste mensen naast leeftijd het belangrijkste is; schoon, fris, fatsoenlijk, goede hygiene, en het moet je aanspreken op 1 of andere manier.

Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
gangsterboys-xl
Berichten: 71
Lid geworden op: 20 okt 2011 16:10
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door gangsterboys-xl »

voor vrouwen lig het anders vind ik
veel vrouwen worden steeds mooier als ze ouder worden
mooie volle borsten
waar zelfs ik als gayman graag tegen aan lig hahaha
en ik val ook niet op piepkuikens van 18 of 19 jaar
maar op mannen van ong mijn leeftijd
het liefs een tikje mollig vidn ik ook erg lekker
ik kan erg dominant zijn
uiterlijk is niet zo belangrijk , schoon en fris gewassen wel
dus wil je een keer spanky of rollenspel laat het mij ff weten
xxx
Gebruikersavatar
Spuitje
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 nov 2011 14:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door Spuitje »

Wanneer kom jij daar in arnhem FemSubSletje ???
Ben ook niet echt mager en ik hou van lekkere stevige (dikke) vrouwen....
Heerlijk.
Ik ga misschien morgemiddag eens kijken in arnhem.

Geile gr.
Gebruikersavatar
FemSubSletje
Berichten: 141
Lid geworden op: 01 okt 2008 22:51
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Locatie: midden gelderland
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door FemSubSletje »

Graag gedaan Mart.

Daar heb je een punt. Als ze achter het schot staan maakt uiterlijk niet uit :-) Zolang ze idd maar schoon en fris en zijn, en liefst zo min mogelijk haar :lol:

Persoonlijk ben ik ook wel een gloryhole fan, maar maak ik ook graag gebruik van de andere mogelijkheden binnen de bios. Vooral omdat ik als vrouw 3 gaten heb die ik in de strijd kan gooien, en dat ook graag doe :D
En dan zie je zo nu en dan toch meer dan alleen een pik. Hoewel......eigenlijk als het wat drukker is ook niet meer. Dan zie en voel je ook alleen maar pikken in je en om je heen :lol: Maar dan nog, dan is het wel fijn als er een paar lekkere goeduitziende mannen tussen zitten hoor.

@ spuitje; Geen idee. Kan nooit lang meer duren. Maar heb nog niks in de agenda staan. Is vaak een spontane ingeving.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
Gebruikersavatar
Spuitje
Berichten: 206
Lid geworden op: 13 nov 2011 14:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door Spuitje »

Nou FSS, ben benieuwd. Hoop je een keer te ontmoeten dan in arnhem.
Ik denk dat ik er ook vaker komen ga als het me bevalt na de eerste keer.
"Ze" vinden vaak dat ik een lekkere kont heb, ben niet kaal, en heb meestal een lekkere kaal geschoren pik. Ik ga hem vanavond weer es lekker ontharen voor het geval als ik morgenmiddag toch naar arnhem kan komen (haha)......
Bedankt voor je reacties hier en geile groet aan iedereen.
Gebruikersavatar
Tutter
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 jun 2011 22:03
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: netnummer 0485
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door Tutter »

FemSubSletje schreef:Hallo Mart,

Eerst het parkeren;
Ik weet niet hoe jij vanaf Apeldoorn rijd en dus Arnhem binnenkomt. Maar als je voor de EC staat is er volgens mij precies tegenover nog een parkeerplaatsje ( 10 plekken ongeveer). Als je mazzel hebt kan je daar parkeren. Andere optie is; als je met je rug naar de ec staat, heb je het spoor en stoplichten aan je rechterhand. Bij die stoplichten, nog voor het spoorviaduct dus, rechtsaf dan heb je namelijk station Velperpoort en ook een parkeergarage. Maar ook langs die weg meerdere parkeerplaatsen. En links steeds kleine straatjes die je weer leiden naar de steenstraat waar de EC aan zit. Dus je kan gewoon rondrijden zonder te ver van de EC verwijdert te raken. je kan ook met de trein en dan uitstappen bij station Velperpoort. Vanuit het station zie je de EC al. Hoef je alleen de straat maar over te steken, en heb je helemaal geen parkeer probleem :-)

En euhhhh niet iedereen valt op jong knap/slank. Ik zelf ben een 42jarige vollere vrouw Ofwel een BBW zoals ze het ook wel eens leuk noemen. Wel met een mooie kop er op al zeg ik het zelf :-) Maar er zijn genoeg mannen die dat juist erg lekker vinden. En persoonlijk zit ik juist weer niet te wachten op knaapjes van 18/19 jaar maar heb ik liever wat oudere mannen. Niet in de gepensioneerde categorie :lol: Maar tussen de 30 en 55 vind ik niks mis mee. En vind het ook wel leuk om te weten wat de leeftijd van mannen is. Ook als ze hier reageren.

Maar ik denk dat in de bios bij de meeste mensen naast leeftijd het belangrijkste is; schoon, fris, fatsoenlijk, goede hygiene, en het moet je aanspreken op 1 of andere manier.

Gr. FSS
Dank je voor de tip van het parkeren. Wij komen geregeld in een sexbios en aangezien ik mijn kleding dan meestal thuis al aangepast heb is het prettig dat ik niet te ver over straat moet in deze koude tijd. Ik heb vandaag voor het eerst gehoord dat er in Arnhem een sexbios bij gekomen was. Dus meteen gegoogled en blij dat ik dit allemaal lees. Het is ook wel tijd dat er een goede sexbios bij komt, en niet al te ver weg... Ik ben zeker van plan om met mijn vriend snel eens aan te komen om de boel zelf eens even te bekijken.. en te bevoelen... ;-)
Gebruikersavatar
Tutter
Berichten: 27
Lid geworden op: 16 jun 2011 22:03
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: netnummer 0485
Contacteer:

Re: Niet slecht...

Bericht door Tutter »

Dank je Cockring...

Ik hoop het van harte dat ik me er thuis voel..
Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten