Kort, maar heftig

Berichten en verhalen m.b.t. De gloryholes Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Yurik
Berichten: 21
Lid geworden op: 09 okt 2019 14:22
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Kort, maar heftig

Bericht door Yurik »

Gisteren na lange tijd weer eens tijd om even binnen te wippen bij EC. Zonder al te veel verwachtingen kleedde ik me uit. Omdat ik normaal alleen op een naaktdag kom vond ik het raar dat alle mannen half of geheel gekleed waren, dus maar mijn boxer aangehouden om niet uit de toon te vallen.
In de heterozaal zat zowaar een leuk stel op de bank. Omdat ze er niet uitzagen dat ze behoefte hadden aan mij of andere mannen heb ik vriendelijk geknikt en ben daarna weer weggelopen naar de kleine filmzaal. Toen ik daar naar binnen wilde gaan liepen ze achter me langs naar de glory holes. Ze gingen de achterste naar binnen en ik natuurlijk in die daarnaast.
Heel voorzichtig stak ik mijn piemel door het gat en tot mijn grote verbazing werd hij vriendelijk begroet door een vrouwenhand. Yes! Ze was gretig en trok me heerlijk. Niet snel daarna begon ze me te pijlen en heerlijke kokhalsgeluidjes kwamen uit de naburige gloryhole. Ik ben heel erg van contact en keek ondertussen door het gordijntje, maar daar had het stel geen behoefte aan. Ze hielden het dicht. Even schakelen, maar dat moet ik dan maar respecteren.
Ondertussen had de vrouw me al een condo om omgedaan en met haar billen tegen het gat duwde ze me bij haar naar binnen. Nogmaals Yes! Ik was echt bang dat het tussenschot er aan ging, zo hard heb ik gebeukt. Het was heerlijk en ik moet zeggen ook wel extra Geil omdat ik haar niet kon zien. Na de heerlijke neukbeurt trok ze me hard, snel en heerlijk en ook haar mond ging weer open.
.
.
.
Toen liepen ze weg en stond ik daar met mijn keiharde piemel en volle zak. Dat was even balen, maar ik begrijp het wel: het ging vooral niet om mij. Zij waren er klaar mee en ik heb daar niks over te zeggen.

Ik ben nog even naar ze toe gelopen om een praatje te maken. Ik begreep al snel dat ze daarvoor niet waren gekomen. Ik heb ze bedankt en ben weer weggegaan.
Dit mooie, Geile stel heeft me 'gebruikt' 😁 en dat mogen ze de volgende keer weer doen.
*Het komt zoals het komt*
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten