Voor de eerste keer een gloryhole
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Voor de eerste keer een gloryhole
Hoi, ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje over de gloryholes in Arnhem. Ik zou hier graag heen willen, eventueel met mijn vriendin. Maar ik vroeg mij af hoe dit precies werkt. Kost het geld? Hoe weet je dat er aan de andere kant ook iemand is? Of is er eigenlijk altijd wel iemand? Op welke dagen kunnen we het beste komen?Etc. Ik vind het best spannend allemaal dus ik hoor graag hoe dit werkt. Groetjes!
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 51
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Voor de eerste keer een gloryhole
Hoi
Kunt het beste op een naakt dag gaan maandag of donderdag dan loopt iedereen naakt. Of er iemand aan de andere kant staat van de gloryhole dat weet je niet dat voel je pas als iemand hem in zijn mondje neemt
Kunt het beste op een naakt dag gaan maandag of donderdag dan loopt iedereen naakt. Of er iemand aan de andere kant staat van de gloryhole dat weet je niet dat voel je pas als iemand hem in zijn mondje neemt
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Hoi,
De naaktdagen zijn idd drukker bezocht. Als je houd van meer rustig, dan zijn de reguliere dagen misschien beter voor jullie.
De gloryholes worden regelmatig gebruik van gemaakt. Vaak is er wel iemand. Of er iemand is weet je natuurlijk als iemand zijn lul erdoor heen steekt. Maar de oplettende bezoeker ziet of hoort t vaak wel.
T kost niets extra's bovenop de entree. Die voor stellen gratis is.
Gr.
De naaktdagen zijn idd drukker bezocht. Als je houd van meer rustig, dan zijn de reguliere dagen misschien beter voor jullie.
De gloryholes worden regelmatig gebruik van gemaakt. Vaak is er wel iemand. Of er iemand is weet je natuurlijk als iemand zijn lul erdoor heen steekt. Maar de oplettende bezoeker ziet of hoort t vaak wel.
T kost niets extra's bovenop de entree. Die voor stellen gratis is.
Gr.
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Beste Job,
Leuk dat je interesse hebt in onze cinema en met name de gloryholes. Wanneer je een entree koopt aan de balie van de winkel kan je de hele dag in en uit lopen. Je bent vrij om te staan en te gaan in de cinema waar jij wilt en behoefte aan hebt.
Gloryholes zijn verspreid over de hele verdieping.
Lees voor je bezoek nog even goed de regelementen na. Altijd handig om al van het een en andere op de hoogte te zijn.
Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema Arnhem
Leuk dat je interesse hebt in onze cinema en met name de gloryholes. Wanneer je een entree koopt aan de balie van de winkel kan je de hele dag in en uit lopen. Je bent vrij om te staan en te gaan in de cinema waar jij wilt en behoefte aan hebt.
Gloryholes zijn verspreid over de hele verdieping.
Lees voor je bezoek nog even goed de regelementen na. Altijd handig om al van het een en andere op de hoogte te zijn.
Met vriendelijke groet,
Team EroticCinema Arnhem
job1997 schreef: ↑15 okt 2024 19:58 Hoi, ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje over de gloryholes in Arnhem. Ik zou hier graag heen willen, eventueel met mijn vriendin. Maar ik vroeg mij af hoe dit precies werkt. Kost het geld? Hoe weet je dat er aan de andere kant ook iemand is? Of is er eigenlijk altijd wel iemand? Op welke dagen kunnen we het beste komen?Etc. Ik vind het best spannend allemaal dus ik hoor graag hoe dit werkt. Groetjes!
-
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Bedankt voor de antwoorden! Het lijkt ons leuk om een keertje op maandag of donderdag te komen, inderdaad op een naaktdag. We hadden dan nog 2 vraagjes. Wat kost de entree? En hoe zit het met fysiek contact? Mijn vriendin vindt het geen fijn idee als we daar lopen en anderen kunnen zomaar aan haar zitten. Maar dat werkt zo toch niet bij jullie? Ik hoor het graag! Groetjes, Job
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Goedemiddag,
Stellen hebben gratis entree. Daar zijn dus geen kosten voor. Mocht je naakt willen gaan dan is een handdoek wel verplicht vanwege de hygiëne. Om op te zitten. Je mag deze uiteraard zelf meenemen. Op naaktdagen zijn deze verplicht. Mocht je er een bij ons kopen kost die 2 EURO.
Het is niet de bedoeling dat iemand zomaar ongevraagd aan je zit. Iedereen dient elkaar in de te respecteren in zijn of haar spel. Word hier geen gehoor aan gegeven dan volgt er een cinema verbod voor die gene. Wij doen ook controle rondjes om hier toezicht op te houden. Wil je dat we jullie even aanspreken in onze cinema met de vraag of alles goed gaat, laat ons dat dan bijvoorbeeld bij binnenkomst even weten. Mochten er nog meer vragen zijn horen wij dat graag
Met vriendelijke groet,
Team Erotica
Stellen hebben gratis entree. Daar zijn dus geen kosten voor. Mocht je naakt willen gaan dan is een handdoek wel verplicht vanwege de hygiëne. Om op te zitten. Je mag deze uiteraard zelf meenemen. Op naaktdagen zijn deze verplicht. Mocht je er een bij ons kopen kost die 2 EURO.
Het is niet de bedoeling dat iemand zomaar ongevraagd aan je zit. Iedereen dient elkaar in de te respecteren in zijn of haar spel. Word hier geen gehoor aan gegeven dan volgt er een cinema verbod voor die gene. Wij doen ook controle rondjes om hier toezicht op te houden. Wil je dat we jullie even aanspreken in onze cinema met de vraag of alles goed gaat, laat ons dat dan bijvoorbeeld bij binnenkomst even weten. Mochten er nog meer vragen zijn horen wij dat graag

Met vriendelijke groet,
Team Erotica
job1997 schreef: ↑24 okt 2024 20:01 Bedankt voor de antwoorden! Het lijkt ons leuk om een keertje op maandag of donderdag te komen, inderdaad op een naaktdag. We hadden dan nog 2 vraagjes. Wat kost de entree? En hoe zit het met fysiek contact? Mijn vriendin vindt het geen fijn idee als we daar lopen en anderen kunnen zomaar aan haar zitten. Maar dat werkt zo toch niet bij jullie? Ik hoor het graag! Groetjes, Job
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast