Dinsdag gaat Chanty weer, in iets korts met open kruis en op de hak, naar de EC voor een geilzellige dag, welke zusjes en lekkere jongemannen komen ook om er een zomers feestje van te maken.....
Laat hier even weten of je komt, kunnen we ons alvast verlekkeren......
Geile kus en tot dinsdag....
à.s. dinsdag de 11e weer geilzellige tv dag
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: à.s. dinsdag de 11e weer geilzellige tv dag
Al eens op de naaktdag geweest maar nog nooit op de tv dag. Ik Crossdress tot nu toe alleen voor de cam. Durf niet zo goed in het echt. Ik ben bang dat iedereen aan me zit of ik dingen moet doen waar ik niet klaar voor ben.... of nog niet wil. Maar het lijkt me heerlijk op mijn high heels in kort rokje rond te lopen..... Hoe kom ik over die drempel?
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hi puppy
Waarom zouden ze zomaar aan je zitten of je dingen laten doen die je niet wil....
Gebeurd op de naaktdag toch ook niet....
Mijn ervaring op de tv/ts dag is juist dat er echt respect is voor de aanwezige "vrouwen"
Ik zou zeggen, gewoon komen..... Enne, je mag op deze dag ook gewoon naakt lopen als je jezelf daar prettiger bij voelt
Misschien tot straks
xx Chanty
Waarom zouden ze zomaar aan je zitten of je dingen laten doen die je niet wil....
Gebeurd op de naaktdag toch ook niet....
Mijn ervaring op de tv/ts dag is juist dat er echt respect is voor de aanwezige "vrouwen"
Ik zou zeggen, gewoon komen..... Enne, je mag op deze dag ook gewoon naakt lopen als je jezelf daar prettiger bij voelt

Misschien tot straks
xx Chanty
-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Dank je wel voor je berichtje Chanty. Je hebt gelijk. Ik moet gewoon de stoute high heels maar een aantrekken. Vandaag zal krap worden. Ik moet van ver komen ( letterlijk en figuurlijk ). Ik houd de data voor volgende keer in de gaten.
Dank je wel xxx
Dank je wel xxx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten