Vraagje van een nieuwe cd'er

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Naomi97
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Vraagje van een nieuwe cd'er

Bericht door Naomi97 »

Hey allemaal, Ik ben Naomi een meisje van 19 jaar en ik zou graag eens willen crossdressen als meisje. Ik heb me voorgenomen om voordat ik 20 word zo veel mogelijk dingen op sexueel gebied uit te proberen. Crossdressen is een van deze dingen. Het ding is dat ik ook graag naakt wil gaan verkleed als meisje en hier foto's / video's van wil laten maken. Als beginnend cd'er heb ik geen idee hoe ik dit het handigst kan aanpakken. Wie heeft er tips en wie kan mij hierbij helpen? Ik zeg er hier even bij dat ik er geen probleem mee heb als ik als meisje verkleed ben in een grote groep sexuele dingen te doen met m/v.
Met vriendlijke groet, Naomi
PS: crossdressen is slechts een van mijn dingen die ik graag wil doen dus als je geile ideeën hebt die niet perse met crossdressen te maken hebben hoor ik die ook graag via de mail.

Stats: jongen: 173cm, 54kg, 18cm, 19j, blank, slank, bi (maar relaties heb ik alleen met meisjes) en into veel (uitproberen). Dingen die sowieso zijn uitgesloten zijn drugs etc. Dingen zoals bdsm en exhibitionisme lijken me wel heel leuk.
monicatrava
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Vraagje van een nieuwe cd'er

Bericht door monicatrava »

Heey Naomi,
leuk en dapper dat je eens wilt crossdressen !
Ik ben Monica, een al ervaren travestiet en misschien kan ik je wel ergens mee helpen en jou begeleiden.
Dinsdag 9 mei ben ik waarschijnlijk op de travestiedag in Arnhem, in de loop van de middag, dus stuur me even een PB tje, dan kunnen we misschien wel afspreken...... ;)
Groetjes,
Monica x
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast