12 September. Ik was er voor het eerst!

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
aurora
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 sep 2017 15:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: KIK aurora_tgirl
Contacteer:

12 September. Ik was er voor het eerst!

Bericht door aurora »

Hi allemaal,
Hoewel ik al geruime tijd mij transformeer in aurora, was ik nog niet eerder in een cinema geweest....
Stom natuurlijk, want het sleazy beeld dat ik door anderen ervan kreeg was geheel onterecht!
Ik had me nu ook goed voorbereid en de nuttige info gelezen en kwam niet eens zenuwachtig maar met gezonde spanning aan en liep met een best grote tas met spullen naar binnen. Aangezien de medewerker achter de balie in gesprek was met een klant, liep ik wat rond door de zaak. Een snoepjeswinkel met zoveel mooie sexy kleding!
Later kwam hij naar mij toe en vroeg of hij mij kon helpen. Ik vroeg of hier vandaag de travodag was (tja...duh) en hij reageerde positief en op mijn vraag waar ik me kon omkleden, zei hij dat beneden in het pashokje met spiegel dat wel het fijnste was of anders boven maar daar ziet iedereen je of in een filmcabine, maar daar heb je geen spiegel. Best een goed idee om daar ook een spiegel aan te brengen toch...
Goed, ik rekende 12+1 euro af (al nieuws of trava's gratis naar binnen mogen op deze themadag?) en met 1 ééneuromuntje voor de locker verkleedde ik me rustig in kleedhokje in de hoek.
Best wat later, ik had thuis al wat aangedaan onder mijn kleding maar iets te warm, schoof ik het gordijn opzij en in mijn panterlook (rokje+blouse) met daarbij transparante high heels (van Sihouette) en paarse stockings (van Gio) met jarretelles liep ik, nu als redhead, terug naar de man achter kassa. Hij merkte me op, en zei loop maar naar boven, ik doe de deur wel open.
Geconcentreerd (je zal er maar afflikkeren!) liep ik met nog vollere tas leek het de trap op, hoorde de buzzer en opende de deur. Ik herkende de wegwijzers en vond het toilet, want ik moest ontzettend pissen, uhhh plassen ;) Zo gezegd, zo gedaan en dat momentje van rust was toch wel even nodig. Lekker. Ook fijne schone ruimte!
Ik ging weer naar naar buiten en liep terug naar de bordjes en zocht de pijl naar de lockers... Voelde me meteen blond, want die waren voorbij het toilet. Een andere trava en een man waren daar ook en ik knikte geloof ik in het voorbijgaan en plaatste mijn spullen in de locker, die gelukkig groot genoeg was. Ik dronk nog wat uit meegenomen frisdrank en sloot de locker. Spannend nu ging het beginnen...
Ik maakte kennis met Chanty ("jij bent best groot zeg!" zei ze) en ik legde uit dat het mijn eerste keer was, hoewel ik natturlijk wel vaker feestjes met gelijkgestemden heb bezocht. Heel lief van haar dat ze mij een rondleiding gaf langs alle ruimtes. Die herkende ik ook van de foto's op de site (hoe wonderlijk...) en we eindigden bij de darkroom, die zeker als je uit het cruisegedeelte komt, echt dark is! Ze zei zoiets van en nu is het aan jou en verdween..
De darkroom intrigeert me al langer en al eerder was een jongere man in overhemd en broek met scherp vouw mij opgevallen. Hij verdween de darkroom in en ik volgde...
Er volgde een fijn spel, waar van tijd tot tijd ik meerdere handen voelde, met wat pauzes en liep daar nog een andere trava, Michelle?, met mooie rode high heels tegen het lijf en andere mannen, van wie een me aansprak vanwege een chat op een andere site. Het voelde heerlijk en wat een fijne ruimtes en mensen. Volgende keren zal ik me niet zo focussen op 1 ruimte en 1 persoon, want wil graag meer ontmoeten. Op het eind wisselde ik nog even mijn heels voor wat lagere hakken en toen om 21:00 uur het licht uitging in de heterobios, ging ik, met voor mij een stelletje, de trap af (rustig rustig) en zei bedankt en tot ziens, fijne avond verder tegen de man van EC, verliet het pand en verdween als aurora de nacht in..

Het was fijn! CU next time xxx aurora
PS
de linker beensteun van de gynaecologenstoel was niet ok en moet even nagekeken worden ;)
It's never too late to date xoxo :roll:
Gebruikersavatar
dirty_harry
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2009 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Best
Contacteer:

Re: 12 September. Ik was er voor het eerst!

Bericht door dirty_harry »

Wauw Aurora!!!
Ik wou dat ik wist dat je geweest was. Voor jou had ik beslist een middag vrij genomen!! Ik hoop je eens tegen het heerlijke lijf te lopen!

Dirty Harry
Gebruikersavatar
johnjohn2323
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 aug 2017 06:13
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 12 September. Ik was er voor het eerst!

Bericht door johnjohn2323 »

lijkt me een fijn dag >> je zal er maar afflikkeren!<< die stuk heeft het verhaal naar me hart gestuurd kon me lach neit inhouden toen ik me dat voorbeelde wel jamer dat ik er niet kon zijn
Gebruikersavatar
aurora
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 sep 2017 15:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: KIK aurora_tgirl
Contacteer:

Re: 12 September. Ik was er voor het eerst!

Bericht door aurora »

dirty_harry schreef:Wauw Aurora!!!
Ik wou dat ik wist dat je geweest was. Voor jou had ik beslist een middag vrij genomen!! Ik hoop je eens tegen het heerlijke lijf te lopen!

Dirty Harry
Hi DH,
Heerlijke reactie van je! Fijn dat je nog vrije dagen hebt, stuur maar een pb om er eentje van in te plannnen. xxx aurora
It's never too late to date xoxo :roll:
Gebruikersavatar
aurora
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 sep 2017 15:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: KIK aurora_tgirl
Contacteer:

Re: 12 September. Ik was er voor het eerst!

Bericht door aurora »

johnjohn2323 schreef:lijkt me een fijn dag >> je zal er maar afflikkeren!<< die stuk heeft het verhaal naar me hart gestuurd kon me lach neit inhouden toen ik me dat voorbeelde wel jamer dat ik er niet kon zijn
Hi JJ, fijn te lezen dat je hebt gelachen tijdens het lezen en zelfs je hart heeft geraakt, wow!
Humor is zo belangrijk, anders wordt het allemaal zo gespannen, terwijl je je wil inspannen om te ontspannen..en het is al zo spannend ;) Kom volgende keer meegenieten, en tussendoor (en waar het past ook wel eens tijdens) mogen we best wat lachen, toch? xxx aurora
It's never too late to date xoxo :roll:
Gebruikersavatar
dirty_harry
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 feb 2009 17:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Best
Contacteer:

Re: 12 September. Ik was er voor het eerst!

Bericht door dirty_harry »

Hoi Aurora!
Ik heb je een privebericht gestuurd, of die is aangekomen weet ik alleen niet zeker. Heb je hem binnen lekkere schat?

Dirty Harry
Gebruikersavatar
aurora
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 sep 2017 15:47
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: KIK aurora_tgirl
Contacteer:

Re: 12 September. Ik was er voor het eerst!

Bericht door aurora »

dirty_harry schreef:Hoi Aurora!
Ik heb je een privebericht gestuurd, of die is aangekomen weet ik alleen niet zeker. Heb je hem binnen lekkere schat?

Dirty Harry
Hi DH, heb 'm gelezen, maar ben as. dinsdag van 12-16 uur in EC A'foort. CU there?
xxx aurora
It's never too late to date xoxo :roll:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten