nieuwe kleding kastjes

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Blo220
Berichten: 24
Lid geworden op: 04 dec 2019 13:50
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door Blo220 »

Dat is ook wat , om iedere keer te moeten betalen om iets uit je kastje te halen :oops:
Reken ook nog parkeergeld en entree en koffie mee, wordt het toch een duur uitje.
Heel jammer, want Arnhem was wel de gezelligste EC met hele leuke meiden.

Maar dan haak ik toch af...

groetjes meiden XXX Miranda
Chanty
Berichten: 328
Lid geworden op: 21 jan 2016 11:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door Chanty »

Ik mag toch hopen dat het niet waar is van de lockers…
De sfeer zal er dan niet leuker op worden, velen zullen hun kleren, en als het wat kouder gaat worden hun jas, gaan aanhouden…
EroticCinemaTeam
Berichten: 316
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door EroticCinemaTeam »

MrRinus1959 schreef: 04 sep 2022 11:55 Ja na een hele tijd zijn er mooie nieuwe kastjes, maar bij binnen komen schrok ik al, kreeg 50 eurocent voor het kastje, maar of ik extra munten moest, als je kastje weer open doet, moet je weer 50 eurocent betalen. Ik drink koffie die is al duurder geworden met nieuwe apparaat, maar nu betaal ik nog 50 eurocent meer elke keer als uk geld uit het kastje haal. Mijn telefoon even berichten bekijken, kost je veel geld dan ook, ja jullie mooi travo liefjes, gaan je niet steeds omkleden of opmaken meer, kastje openmaken kost je veel geld. Weet best dat kastjes geld kosten, 75 euro per stuk kunnen we kosten, maar daar zo nu veel geld uit te halen, is niet normaal

Ook jammer is dat je niet op een stoel kan zitten naast de kastjes, hoorde veel mensen klagen alleen met schoenen aan doen vaak, maar goed ik denk dat ze de gewone man en travo niet graag meer binnen komen, dat ik hoor van stellen, dat ze daar niet meer heen gaan, als je condooms wil pakken uit kastje, betaal je al geld, maar ja de eigenaren moeten zelf eens vaak daar mee lopen. de bezoekers aantallen liepen al terug, maar weet zeker dat nu het nog minder wordt, jammer dat een mooie goeie cinema, op deze manier terug gaat lopen, maar goed ik ben niet de eigenaar.

Beste MrRinus1959,

Jammer dat je vooral de negatieve aspecten benoemd van de nieuwe kluisjes op locatie Arnhem. Wij willen iedereen voorzien van een kluisje om alle spullen netjes en veilig in op te bergen, daarvoor krijgt men allemaal €0,50 gratis. Precies jouw punt over het telefoongebruik om ‘even berichten te beantwoorden’ willen we met deze €0,50 per opening gaan beperken. Telefoongebruik is namelijk strikt verboden (zie onze huisregels) en kan zelfs uitzetting tot gevolg zijn. Dit is niets nieuws, dit is in iedere erotische club, sauna en/of bioscoop verboden.

Wat betreft de koffie; de oude koffie was goedkoper per kopje instant koffie; wij hebben gekozen voor een lekkerdere en betere VERSE BONEN koffie! Wat een luxe, en dat voor maar €1,- per kopje koffie. Nergens in Nederland kan ik een kopje verse bonen koffie voor €1,- krijgen.

Natuurlijk zorgen wij voor een mooie stoel waar iedereen gebruik van kan maken, zo hebben we dat altijd in alle EC’s. Helaas is het in de huidige tijd van nu (o.a. Corona en oorlog) en ook voor iedereen bekend dat alles vertraging oplevert, zo ook de levering van de kluisjes én de fauteuil. Dat maakt het dan ook lastig alles tegelijk te laten leveren. Zoals het er nu naar uitziet wordt deze week de spectaculaire fauteuil geleverd, helemaal in stijl :D. Voor morgen zal er een tijdelijke stoel geplaatst worden.

Condooms geven wij 2 dagen per week gratis weg, op andere dagen zijn condooms te krijgen bij de balie voor maar €2,25 per 3 stuks. Deze mag je natuurlijk ook meenemen van huis mocht je dit te duur vinden bij Erotica.

Verder zijn uitingen over feitelijke onwaarheden, zoals bezoekersaantallen, niet gepast en wil ik je vragen daar ook verder geen uitingen meer over te doen. Erotica bestaat niet voor niets al meer dan 35 jaar, en daar plakken we graag nog heel veel jaren aan vast.

Ik zou je graag willen uitnodigen in de winkel om je bericht nog eens door te nemen en je ‘frustratie’ weg te nemen. Voor ieder ander staan wij altijd klaar om je tips en tricks direct na je bezoek mondeling te bespreken, dat praat altijd een stuk prettiger.

Tot morgen op de Travestiedag!

Groet EroticCinema Team
EroticCinemaTeam
Berichten: 316
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door EroticCinemaTeam »

Chanty schreef: 08 sep 2022 13:32 Ik mag toch hopen dat het niet waar is van de lockers…
De sfeer zal er dan niet leuker op worden, velen zullen hun kleren, en als het wat kouder gaat worden hun jas, gaan aanhouden…
Hoi Chanty,

Wat bedoel je hiermee?

Groet, het EroticCinema Team
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door Uschi »

"Wat een luxe, en dat voor maar €1,- per kopje koffie"

Dat is nou net het punt €1,- plus €0,50 om die benodigde euro uit je kluisje te kunnen halen. Zelfde als je een condoom uit je kluisje wilt halen (of geld voor de aanschaf van een condoom of blikje fris), je makeup wilt bijwerken, vervangende of aanvullende kleding , een speeltje of glijmiddel wilt pakken dat in je kluisje ligt. Is inderdaad een buitengewoon publieksonvriendelijk systeem dat een bezoekje brengen voor menigeen een stuk minder aantrekkelijk maakt. Gaan we straks massaal struikelen over links en rechts verstopte tasjes met attributen en kleingeld ? Dat het je bezoekers kan kosten is overigens geen speculatie want de eerste afhaker had zich al gemeld.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
EroticCinemaTeam
Berichten: 316
Lid geworden op: 11 sep 2008 11:09
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door EroticCinemaTeam »

Maar meiden, als jullie een extra €0,50 muntje nodig hebben om de make-up bij te werken dan zijn wij de moeilijkste niet. Er wordt niet voor niets op het bericht van Chanty gevraagd wat er bedoelt wordt. We hebben ook besloten dat er gratis condooms meegegeven worden.

Maar stop met klagen, klagen is nog nooit iemand beter van geworden.
Gerrit Willem
Berichten: 476
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door Gerrit Willem »

Hoop toch wel dat het is toegestaan om kritisch te zijn?
Er is heel veel leuk bij EC, maar een tegengeluid is soms ook nodig. Zelf laat ik de make up in m’n kastje liggen😉
GW
Gebruikersavatar
kinky007
Berichten: 128
Lid geworden op: 03 okt 2014 19:49
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door kinky007 »

Dit zal de gemoederen nog even bezig houden. Vanuit het perspectief van de ec geen slimme actie. Het is echt onhandig en niet doordacht. Beter entree verhogen en dan gratis service. Dan hebben de mensen het gevoel dat ze een goede deal hebben. Gewoon basic marketing.
Ik vrees dat veel mensen nu de helft van hun spullen op de gang laten slingeren en de jas en broek met geld en telefoon aan houden. Dat is minder voor de sfeer.

Maar nu is het vermoedelijk sowieso te laat.
Gr Christel
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

kinky007 schreef: 05 nov 2022 08:54 Dit zal de gemoederen nog even bezig houden. Vanuit het perspectief van de ec geen slimme actie. Het is echt onhandig en niet doordacht. Beter entree verhogen en dan gratis service. Dan hebben de mensen het gevoel dat ze een goede deal hebben. Gewoon basic marketing.
Ik vrees dat veel mensen nu de helft van hun spullen op de gang laten slingeren en de jas en broek met geld en telefoon aan houden. Dat is minder voor de sfeer.

Maar nu is het vermoedelijk sowieso te laat.
Gr Christel

Beste Christel,

Ik denk dat het belangrijk is dat iedereen zich beseft dat er naast de travestie dag, er ook nog andere themadagen en regulierdagen zijn waarop mensen de cinema bezoeken. Er zijn genoeg bezoeker die genoeg hebben aan 1x 0,50 cent die ze van ons krijgen om gebruik te maken van hun kluisje. Prijs verhogen zoals u benoemd zou geen eerlijke oplossing zijn.
We laten daarom iedereen zelf beslissen hoe vaak ze hun kluisje open willen maken.

Zoals we al eerder hebben aangegeven zijn wij echt niet de beroerdste om een extra muntje mee te geven wanneer daarom gevraagd wordt. Ook hebben we gratis condooms neer gezet voor de bezoekers op deze dag zodat ook dit geen probleem meer is.

We ervaren dat ongeacht de regel: ''geen telefoon'' er toch nog veel mensen zijn die gebruik maken van hun telefoon. Sinds de nieuwe kluisjes ervaren we minder klachten.
Geld vragen voor de kluisjes creëert hierdoor een veilige omgeving voor u en uw mede bezoekers. (en nogmaals, u betaald pas voor een kluisje wanneer u er voor kiest deze een tweede keer op slot te doen)

We snappen dat verandering niet altijd makkelijk is.
Wij van EroticCinema zijn hier niet om jullie geld af te troffelen door 0,50 cent te vragen voor een kluisje. Wij zijn hier om een veilige plek te creëren voor alle bezoekers van de EC.
Mijn collega's en ik ervaren de travestie dag als een hele leuke en gezellige dag. Ook ervaren wij in de winkel zelf weinig tot geen klachten. Zeker worden er wel eens vragen gesteld, maar wanneer wij de situatie uitleggen wordt er vaak begripvol op gereageerd. Ook op de laatste twee travestie dagen rond gevraagd bij de balie wat bezoekers ervan vonden. En er was weinig tot geen geklaag hierover.

We merken dat de klachten vooral rond gaat op het forum en onderling.
We vragen jullie dan ook om dit soort vragen/klachten met ons te bespreken in de winkel. Je kan ons altijd aanspreken ook als we onze controle rondjes lopen in de cinema.
We hebben het beste met iedereen voor en hopen jullie allemaal te zien op 8 november bij de volgende travestie dag.

Met vriendelijke groet,

EroticCinema Arnhem


Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: nieuwe kleding kastjes

Bericht door geertje69 »

Als de EC volgend jaar dicht gaat, denk ik dat de meesten die nu klagen over de prijsverhoging en de prijs van de kluisjes, dan denken: "Ook al moest ik elke keer een euro in die gleufjes drukken, ik had het er graag voor over". Laten we er voor zorgen dat dat geen werkelijkheid wordt. Dat is mijn persoonlijke mening. EC ik vind het een meer dan logische keuze.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten