Terug van lang weggeweest

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AliceCarbone
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 sep 2017 15:37
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Terug van lang weggeweest

Bericht door AliceCarbone »

Ik ben Alice, 25 jarige crossdresser met een erg petite bouw en zie er jong uit. Ik ben van plan om binnenkort weer eens langs te komen en ik zoek iemand die me daarbij kan vergezellen. Ik vind het niet erg om met meerdere mensen bezig te zijn, maar mijn voorkeur gaat naar een goeie band creëren met één persoon en als hij mij wilt delen dan kunnen we dat wel waarmaken. Stelletjes die samen gebruik van mij willen maken zijn uiteraard ook welkom.

Ik verlang iig een dom die precies weet wat hij wilt en niet bang is om de leiding over mij te nemen. Ik ben ook wel een klein beetje een brat, oftewel ik geef graag wat tegengas en daar moet je goed mee om kunnen gaan. Ik ben heel kinky en experimenterend opgesteld, dus ik ben vrijwel nergens vies van.

Kleding speelt voor mij een grote rol in het geluk dat crossdressing mij brengt. Ik ben heel erg benieuwd naar hoe je mij gekleed zou willen zien en ik doe mijn best om dat waar te maken voor je. Ik ben net begonnen met het experimenteren van makeup ook.

Voor de ervaring die ik wil beleven is zoals je kan lezen een sterk vertrouwensband nodig, dus stuur me gerust een pbtje met een leuke introductie over jezelf en wat je van mij verlangt; wie weet wordt jij de daddy/meester die volledige controle over mij krijgt als zijn slaafje. Ik ben ook bereid binnekort wat leuke foto's van mezelf op te sturen.

Heel veel kusjes op je nu hopelijk groeiende penis,
Alice :oops:
Crossdresser | BI
Niet op zoek naar een specifiek geslacht.
Geilebeerede
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 apr 2013 15:51
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 18
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Terug van lang weggeweest

Bericht door Geilebeerede »

Ik heb je een PB gestuurd ❤️

Xxx
mixboy_tyrel
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 apr 2023 10:10
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Terug van lang weggeweest

Bericht door mixboy_tyrel »

heyyyy cutie

ik heb je een bericht gestuurd;)!

mvg
tyrel
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten