Na 10 maanden inactief in Arnhem, ben ik er weer!
Wie weet tot woensdag!
Groetjes,
Aresty
Waarom deze opmerking?
Wat naar voor je, gewoon een ongelukkige dag! Niet de moed opgeven en de volgende keer weer proberen.Sletje30jr schreef: ↑22 jan 2025 18:31 Vandaag was een compleet teleurstelling in EC Arnhem. Geen zaad gehadOnvoorstelbaar! Ik was er 10 maanden niet geweest en na deze ervaring kom ik zeker niet snel terug. Maar tja! Het is niet anders.
Aresty
Ik heb toch echt mn best gedaan lieverdSletje30jr schreef: ↑22 jan 2025 18:31 Vandaag was een compleet teleurstelling in EC Arnhem. Geen zaad gehadOnvoorstelbaar! Ik was er 10 maanden niet geweest en na deze ervaring kom ik zeker niet snel terug. Maar tja! Het is niet anders.
Aresty
Vreemd, ik heb vanmiddag toch echt lullen met zaad bij je gezien. Maar als je daarnaast mannen afwijst (wat natuurlijk je goed recht is) die zich aanbieden, dan krijg je idd minder zaad dan waar je op gehoopt had.Sletje30jr schreef: ↑22 jan 2025 18:31 Vandaag was een compleet teleurstelling in EC Arnhem. Geen zaad gehadOnvoorstelbaar! Ik was er 10 maanden niet geweest en na deze ervaring kom ik zeker niet snel terug. Maar tja! Het is niet anders.
Aresty