25-6

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Nina van Sterkenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2024 14:35
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Transgender
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

25-6

Bericht door Nina van Sterkenburg »

Hoi Ik ben Nina graag wil ik mij weer voor de tweede keer aanmelden voor deze leuke dag is mij goed bevallen destijds in Amersfoort misschien ook een keertje naar merlin maar dit is voor mij goed te doen en ken de winkel ook goed en locatie. Voor deze keer heb ik wel poppers nodig want wil ze niet teleurstellen en zorg er voor dat ik mijn mooie glim lak pakje aan heb deze keer ook heb ik intresse in de kruiseging kamer daar zal je mij het meeste vinden of zien misschien leuk als je mij vast wilt maken aan dat kruis. Heb er erg veel zin in en met een beetje vertrouwen in mijn zelf ga ik misschien ook nog douche daar. En zorg er voor dat ik altijd eurotjes los heb zitten in mijn zak voor een kluisje en uiteraard koffie hoop dat jullie mij allemaal gaan bewonderen in het heerlijke pak. En voor de zekerheid koop ik poppers zodat jullie van mij goedgebruik kunnen maken heb er weer zin in daarom dus 2025 geen alchol meer voor mij want alles moet lekker werken lekker weer pijpen dus. tot dan.
Kaza
Berichten: 14
Lid geworden op: 27 jul 2020 11:07
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 25-6

Bericht door Kaza »

Bedoel je dinsdag 18 juni of toch echt op 25 juni???
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten