Kom jij naar de allerlaatste travestiedag in Hilversum op 17 december?!
Er is een stem poll geopend in forum Hilversum Travestie, vote mee om er een onvergetelijke laatste Travestiedag in Hilversum van te maken!
LET OP! Travestiedag van Amersfoort op 17 december komt te vervallen ivm dit event.
TRAVESTIEDAG HILVERSUM 17 DECEMBER
-
- Contacteer:
-
- Geslacht: Transgender
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Transgender
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: TRAVESTIEDAG HILVERSUM 17 DECEMBER
Bijdeze wil ik mij weer na een hele lange tijd weer aanmelden voor travestie dag. Ik Nina transgender girl is op zoek naar spanning. Maar neem ook mij doucespullen mee wil ook lekker douche na afloop. En uiteraard een visje eten wat ik meestal daarna doe. Ook wel op zoek naar leuke mannen ik val op oud en in amersfoort zit genoeg spul let op wel met condoom als je mij lekker wilt neuken verder mag echt alles waarschijnlijk heb ik mijn lakjurkje aan of een rokje Wie kan ik verwelkomen en ooooooooooooooooooooo ik ben 36 en draag nu al meesteres outfits voor het geval je mij niet herkent het meisje met die strakke pvc poylyerster lakpakken aan wil pijpen
al dus princes Nina.
o kan ook speeltje mee nemen is dat niet leuk en voor de liefhebber heb ik mijn plastic broekje aan oranje wel te verstaan weet je gelijk wie die griet hoer is hahahahahaahhaahahahahaha nou doeg en ja ben hoer ontvang ook thuis en doe aan photoshoots. by martine derks rietveld colege am a model insta 'instagram namen delen is verboden' stuur maar berichtje als je durfyt tot dan o en bij lapart is het heel leuk daar ben ik veel in mijn zilver rokje lekker toch al dus Nina
al dus princes Nina.
o kan ook speeltje mee nemen is dat niet leuk en voor de liefhebber heb ik mijn plastic broekje aan oranje wel te verstaan weet je gelijk wie die griet hoer is hahahahahaahhaahahahahaha nou doeg en ja ben hoer ontvang ook thuis en doe aan photoshoots. by martine derks rietveld colege am a model insta 'instagram namen delen is verboden' stuur maar berichtje als je durfyt tot dan o en bij lapart is het heel leuk daar ben ik veel in mijn zilver rokje lekker toch al dus Nina
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
- Contacteer:
Re: TRAVESTIEDAG HILVERSUM 17 DECEMBER
Hoi Nina,
Ik zal eens even kijken of ik tijd heb om langs te komen 17 december. Heb je een tijd in gedachte dat je er bent?
Ik zal eens even kijken of ik tijd heb om langs te komen 17 december. Heb je een tijd in gedachte dat je er bent?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast