Is dit mogelijk?

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Meryl
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Is dit mogelijk?

Bericht door Meryl »

Als omgekleed meisje op mijn dijbeen hoge laarzen met hoge hakken en een spannend latex jurkje aan, mijn latex hood aan en de handschoenen om het af te maken, neem ik plaats in de Gloryhole ruimte. Ik ben zojuist even kort rondgeleid om aan te tonen wat er allemaal mogelijk is.

Het duurt niet lang alvorens de eerste penis door het gat komt, waarna de volgenden volgen en ik handen en mond vol heb iedereen goed te verwennen. UITERAARD ALLEEN SAFE!!!! Ik hang om vier anonieme pikken een lintje, als teken dat ik hierna graag meer wil. Ik wil SAFE seks en een leuk, spannend SM spelletje met (minstens) vier leuke travomeisjes, die hun dikke pikken op me gebruiken en mij een SM-spel kunnen en durven bieden.

Ik ben nog helemaal nieuw qua uitgaan naar de Erotic Cinema's en ken in Amersfoort de weg niet heel erg goed, een ervaren persoon, liefste óók Trans- of Travomeid, die me vanaf het station durft en wilt begeleiden en onderweg alvast het ijs durft te breken is dan ook absoluut welkom.

Ook lees ik heel erg graag over de ervaringen van andere sissy-meisjes, want zo mag men mij ook wel bestempelen.
Interesse in alleenstaande mannen heb ik niet tot zeer weinig. Ik kick vooral op glad, haarvrij, schoon en vrouwelijk.
Maar dat extraatje wat ik zelf heb, hoewel grotendeels ongebruikt in kuisheid, zoek ik dus actief en werkend bij mijn mede Genderfluíde meiden, travo meisjes, transseksuelen, crossdressers, travestieten en/of shemales.

Mocht het nu bijzonder goed bevallen sluit ik verder spel in privé tijd natuurlijk nooit uit, al ben ik daarin bijzonder kieskeurig.
Meryl
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Is dit mogelijk?

Bericht door Meryl »

Mag ik alle lieve mensen bedanken voor de geweldige en lieve reacties?
swordfish1971
Geaardheid: bi
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Is dit mogelijk?

Bericht door swordfish1971 »

Jouw outfit, zoals beschreven, lekker in latex, yummy!
Zou graag meedoen ik ook in mijn latex shorts, masker en handschoenen :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten