Omkleden (op gewone dagen).

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
gigi-cd
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Omkleden (op gewone dagen).

Bericht door gigi-cd »

Voorheen heb ik een aantal keer als crossdress sletje gespeeld in de oude locatie in Hilversum. Omkleden ging daar op zich wel in het kleedhokje met een gordijntje ervoor in de winkel zelf, maar het was weer niet zo geschikt om bijvoorbeeld wat make-up op te doen. Ook bij naderhand weer willen omkleden en dan zien dat boven het kleedhokje bezet was, en ik in de winkel met publiek moest wachten tot hij weer vrij was vond ik niet ideaal :oops: .

Hoe werkt dit in Amersfoort? Heeft dit eenzelfde opzet met één kleedhokje, of zijn er meerdere plekken waar je je kan omkleden? Zitten deze plekken in de winkelruimte? Ik zag dat de privé cabines hiervoor gebruikt werden maar lees op de website dat deze niet meer in gebruik zijn.

Als iemand me kan meer kan vertellen, graag! Ik kom trouwens altijd het liefste op reguliere / geen thema dagen langs.
yuriym
Leeftijd: 100
Contacteer:

GEWIST

Bericht door yuriym »

Gewist om privacy
Laatst gewijzigd door yuriym op 22 okt 2025 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
gigi-cd
Contacteer:

Re: Omkleden (op gewone dagen).

Bericht door gigi-cd »

Dank je voor je reactie. Jammer dat dit er niet is. In de auto opmaken en omgekleed over straat... het is niet zozeer niet durven, maar voor mij is crossdressen echt iets waar ik alleen in een erotische setting behoefte aan heb. Ik denk dat ik dan liever de make-up thuis laat.

Misschien een idee voor de cinema om eens na te denken of zij hierin niet zouden kunnen voorzien. Een simpel pashokje (of twee) met verlichte spiegel en een krukje zou al prima werken.
wannebegirl
Geslacht: Transgender
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een Transgender en zoek een Transgender
Contacteer:

Bericht door wannebegirl »

Je zou aan het personeel kunnen vragen of er gelegenheid is om boven in een van de cabines waar je video kunt kijken mag omkleden
Veetje
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Veetje »

In Amersfoort is in de winkel een kleedhokje met een gordijn en flinke spiegel

Groetjes Veetje
gigi-cd
Contacteer:

Bericht door gigi-cd »

Bedankt ook voor de overige reacties en info. Goed te weten dat er in ieder geval een spiegel is en wellicht zo'n cabine gebruikt kan worden.
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

gigi-cd schreef: 18 okt 2025 23:27 Voorheen heb ik een aantal keer als crossdress sletje gespeeld in de oude locatie in Hilversum. Omkleden ging daar op zich wel in het kleedhokje met een gordijntje ervoor in de winkel zelf, maar het was weer niet zo geschikt om bijvoorbeeld wat make-up op te doen. Ook bij naderhand weer willen omkleden en dan zien dat boven het kleedhokje bezet was, en ik in de winkel met publiek moest wachten tot hij weer vrij was vond ik niet ideaal :oops: .

Hoe werkt dit in Amersfoort? Heeft dit eenzelfde opzet met één kleedhokje, of zijn er meerdere plekken waar je je kan omkleden? Zitten deze plekken in de winkelruimte? Ik zag dat de privé cabines hiervoor gebruikt werden maar lees op de website dat deze niet meer in gebruik zijn.

Als iemand me kan meer kan vertellen, graag! Ik kom trouwens altijd het liefste op reguliere / geen thema dagen langs.
Hi Gigi-CD,

Je kunt in Amersfoort gebruik maken van het pashokje, in het pashokje bevindt zich ook een spiegel om je make-up te doen. In Arnhem kun je gebruik maken van de cabine in de kelder, we stellen daar ook een make-up spiegel ter beschikking.
Over 3 weken gaan we in Amersfoort verbouwen waarbij we een aparte kleedruimte realiseren en een make-up spiegel.

Tot snel bij één van onze EC's.

Groet EC team
gigi-cd
Contacteer:

Bericht door gigi-cd »