Mijn beleving zaterdag 26-09

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gebruikersavatar
corner
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 jan 2012 19:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Mijn beleving zaterdag 26-09

Bericht door corner »

Hoi,

nog niet veel ervaring als dame, maar ik vind het heerlijk om gekleed te zijn.
Ditmaal lingerie, kousen met jarretels, rokje, topje en mijn nieuwe pumps.
In de EC was het weer even wennen en dus eerst maar even een rondje doen helaas zag ik geen jongen van rond mijn leeftijd.

(Wat ik zoek is namelijk een leuke slanke jongen tussen de 20 en 30 jaar die ik lekker met mijn handen mag vastpakken en mag pijpen met condoom, dus mocht je interesse hebben stuur me een PM)

toen even een bakje koffie gedaan en vervolgens naar de darkroom gegaan.
Zag daar een stel bezig wat me wel erg geil maakte, het stel besloot naar het bed te gaan waardoor het erg rustig was in de darkroom.
Ben toen naar de hoek gelopen, rok uitgedaan, glijmiddel uit mijn tas gehaald, mijn gaatje ermee ingesmeerd en heerlijk laten zakken over die buttplug in de darkroom.

mmmmm ik stond erbij als een echte slet lekker in mijn kousen en lingerie en dat vonden 3 andere mannen ook wel erg geil.
die stonden lekker voor me aan hun pik te trekken terwijl ik heerlijk mijn gaatje aan het neuken was met die buttplug.
Ik vroeg aan ze of ze wat afstand wilde houden zodat ik lekker mijn eigen spel kon spelen waar ze zeker begrip voor hadden (echt tof!).
ik vertelde ze ook dat ik het heerlijk vond om ze aan hun pik bezig te zien, dat maakte me echte een sletje!

geile groet!


Al met al een erg leuke ervaring in de EC!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast