Eerste keer bezoek aan travo thema dag

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Eerste keer bezoek aan travo thema dag

Bericht door Mike1966 »

Mixie schreef: 24 mar 2023 23:47 Hoi Mike,
Ik heb je niet aangetroffen dinsdag. Ik was ook tegen drieën pas binnen. We zijn elkaar klaarblijkelijk gekruist.
Ik vond het wel een sexy belevenis. Ik was niet geheel gekleed en uiteindelijk zo goed als naakt op hakjes.
Ik kwam zeker aan mijn trekken. In de hetero bios heb ik weinig van de film gezien, maar wel het een en ander gevoeld.
Groetjes,
Mixie
Hoi Mixie, jammer dat we elkaar misgelopen zijn. Ik was wel heel erg nieuwsgierig naar jouw en je outfit 😊
Het wel of niet (geheel) gekleed zijn dat ik beschreef was uiteraard niet bedoelt voor de “dames” ( travo of CD), die ziet iedereen denk ik het liefst zo sexy en uitdagend mogelijk gekleed binnen komen waarbij “toegankelijkheid” 😉😚 waarschijnlijk voor de meeste ook een pre is. Je had mij van te voren al laten weten wat je zou dragen en hoe jij je zou gedragen dus keek ik erg naar je binnenkomst uit…….. helaas was ons beider timing iets anders die dag. Wie weet een volgende keer in Amersfoort of Hilversum.
GG
Mike
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten