TV dag 17-09

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaspret
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 jul 2021 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Plassex
Contacteer:

TV dag 17-09

Bericht door Plaspret »

Dag lieve mensen,

Ik dress al een tijdje in privé en zou graag eens ergens met wat anderen in de buurt mijn vrouwelijke kant verder verkennen.

Ik denk er over om a.s. dinsdag langs te komen op de TV dag in Amersfoort. Ik kan al vanaf 12:00. Dan zou ik me ter plekke omkleden in mijn sexy lingerie, mijn wetlook laarzen en een kort jurkje of misschien een sexy mini rokje en matchend topje. Mijn kooitje heb ik dan al om.

Ik vind het nog wel heel spannend allemaal en weet niet of ik er ook kom om te spelen, in ieder geval kom ik er graag om lekker rond te lopen en rond te kijken.

Is er iemand anders die het net zo spannend vind als ik en misschien samen er heen wil gaan? Of misschien iemand die meer ervaren is en graag nieuwelingen mee neemt?

Ik ben 30, normaal gebouwd en van gemiddelde lengte. Intiem ben in netjes getrimt, lichaams haar heb ik nauwelijks boven mn middel, maar benen scheer ik niet.
Ik ben goed geschapen maar zal waarschijnlijk niet mijn kooitje af doen, maar je weet nooit hoe t loopt.

Reageren mag in PB of gewoon in de thread. Ik hoop dat er iemand is die met me mee wil.

Liefs, Jill
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast