Pimp fantasie

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Wolfje1234
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Pimp fantasie

Bericht door Wolfje1234 »

Hallo, ik heb al een tijdje een fantasie, en misschien zit ik hier verkeerd, maar probeer het toch maar.

Heb nog geen ervaring met mannen, wel met crossdressen (ben geen expert ofzo) maar lijkt me juist spannend hier wat in te combineren.
Mijn fantasie is als volgt: iemand domineert mij, kleed mij als een vrouw en laat mij andere mensen pleasen (lijkt me vooral hot om glory holes te servicen en te pijpen). De persoon bepaalt wie ik please en hoelang of tot de ''bezoeker'' tevreden is.

Natuurlijk kan en mag er nog veel meer, maar hoop dat je de basis een beetje begrepen hebt zo :).

Ben nog nooit in de EC geweest, maar lijkt mij een perfecte plaats voor deze fantasie.
TVsissymarjolein
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Pimp fantasie

Bericht door TVsissymarjolein »

Hallo Wolfje.

Ik ken het gevoel en heb het al meerdere malen mogen meemaken.
Zeker als je een meester heb en je een halsband krijgt met een riem zodat je een sex slaaf ben en gewoon moet doen wat je meester wil.
Soms houd de meester jou dan voor zichzelf of hij bied je aan alle mannen aan die in de bioscoop zijn.
Je ben dan heel onderdanig aan je meester en is heerlijk, spannend en heel leuk
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten