Hallo allemaal,
Mijn CDnaam is Sophie en ik ben 37 jaar. Ik heb al jaren de fetish om grote borsten te dragen in mooie lingerie, zie een aantal van mijn foto's. Ik ben waarschijnlijk in de gelegenheid om dinsdag 15 oktober rond 12 uur naar de EC in Amersfoort te komen. Dit wordt voor mij de eerste keer, uberhaupt de eerste keer dat ik naar een cinema of club ga. Dat zal dus best spannend worden.
Ik heb ook een fetish om vastgebonden te worden (aan het andreaskruis o.i.d.) en mezelf over te moeten geven aan wat er met me gebeuren gaat. Ik weet nog niet of ik er al helemaal klaar voor ben om echt geneukt te worden, hoewel het me ontzettend geil lijkt om echt als vrouw genomen te worden, waarbij mijn borsten heen en weer gaan van het neuken. Pijpen ben ik momenteel aan het oefenen met dildo's en kan al redelijk wat deepthroaten. Ik twijfel nog of ik daar behoefte aan heb in het echt.
Ik ben niet van de make-up en draag eigenlijk ook nooit een pruik. Het gaat mij vooral om de borsten en lingerie. Mogelijk dat ik tegen die tijd ook beschik over een siliconen heupen en billen, waarbij ik nog wel anaal genomen kan worden. Ik ben anaal nog maagd (met uitzondering van dildo's e.d.)
Ik ben benieuwd hoe druk het ongeveer is op een TV-dag en wat voor mannen er zoals te vinden zijn op een travestie dag. Zijn er ook wel eens vrouwen op zo'n dag?
Ik hoor het graag!
Misschien tot dan!
Sophie
15-10 - TV-dag - Eerste keer
- Sophie1987
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
- biker123
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: 15-10 - TV-dag - Eerste keer
complimenten het ziet er super uit!
Dat gaat goedkomen in de EC!!
groet Biker
Dat gaat goedkomen in de EC!!
groet Biker
geile groet,
Biker
Biker
-
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Nou wil je graag ontmoeten dinsdag
Voor mij ook de eerste keer tv dag
Gr naughtybiman
Voor mij ook de eerste keer tv dag
Gr naughtybiman
- Verateka
- Geslacht: Transseksueel
- Leeftijd: 100
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Je bent mooi. Lekker doen
Ik ben er ook dinsdag, rond 14 uur
Groetjes Vera (CD)
Ik ben er ook dinsdag, rond 14 uur
Groetjes Vera (CD)
Laatst gewijzigd door Verateka op 08 okt 2024 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Kom volgende week graag een kijkje nemen knapperds!
Het zal wel mijn eerste keer zijn, dus wellicht esn klein beetje gespannen. Maar ik neem aan dat er voldoende lieverds aanwezig zijn die zich over mij willen ontfermen
Het zal wel mijn eerste keer zijn, dus wellicht esn klein beetje gespannen. Maar ik neem aan dat er voldoende lieverds aanwezig zijn die zich over mij willen ontfermen
- jamy
- Geaardheid: hetero
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Nou, met meerdere "onervaren" gelijkgestemden lijkt mij dit de perfecte dag om dan ook maar eens langs te komen.
Ik, 100% hetero, maar toch met zeer bi-sgierige gevoelens hoe het allemaal zou voelen.
Wie weet, spreek me gerust aan, kan niet missen, klein van stuk, altijd hygiënisch geschoren en vrij atletische bouw.
Ik, 100% hetero, maar toch met zeer bi-sgierige gevoelens hoe het allemaal zou voelen.
Wie weet, spreek me gerust aan, kan niet missen, klein van stuk, altijd hygiënisch geschoren en vrij atletische bouw.
pigtails, (net)kousen, braces, vrouwelijk,.. I LOVE IT ALL!
Beschikbaar voor kwalitatief goede (erotische) foto shoots (hobby en leuk om te doen)
Beschikbaar voor kwalitatief goede (erotische) foto shoots (hobby en leuk om te doen)
- Sophie1987
- Leeftijd: 36
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Hallo,
Ik heb vandaag helaas geen tijd meer om naar de EC in Amersfoort te gaan. Ik ben deze ochtend 3 uur gereden voor een set heerlijke mooie nieuwe grote borsten. Ik ben moe van het rijden, haha. Ik hoop dat ik er de volgende keer wél bij kan zijn.
Groet,
Sophie
Ik heb vandaag helaas geen tijd meer om naar de EC in Amersfoort te gaan. Ik ben deze ochtend 3 uur gereden voor een set heerlijke mooie nieuwe grote borsten. Ik ben moe van het rijden, haha. Ik hoop dat ik er de volgende keer wél bij kan zijn.
Groet,
Sophie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten