Iets anders.... is er een TS of TV die hiervan houdt?
Dan kom ik ook op 15/10 in mijn lakleren outfitje. Ben versa maar meestal dominant met TS/ TV,.Ik val op sissy style..
Groetjes, en wellicht tot 15/10 !
R.
Fisting 15/10 as
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 53
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
- Sophie1987
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Fisting 15/10 as
Hoi Revenant,
Ik heb wel eens geprobeerd om mezelf te fisten, maar het is nooit gelukt omdat ik te weinig kracht kon zetten. Ik heb eventueel interesse, maar mijn anus zal wel een manier moeten vinden om zich voldoende te kunnen ontspannen. Ik heb het al jaren niet gedaan, dus mijn anus is het ook niet meer zo gewend. Het lijkt me natuurlijk ontzettend geil om vastgebonden te worden en goed gefist te worden, maar of het gaat lukken weet ik niet. Ik ben ook van plan om dinsdag vanaf 1 of 2 uur langs te komen (voor de eerste keer), zie mijn eerdere bericht in een andere thread voor mijn foto's.
Wat zijn de voorbereidingen die ik moet treffen voor een schone anus?
Sophie
Ik heb wel eens geprobeerd om mezelf te fisten, maar het is nooit gelukt omdat ik te weinig kracht kon zetten. Ik heb eventueel interesse, maar mijn anus zal wel een manier moeten vinden om zich voldoende te kunnen ontspannen. Ik heb het al jaren niet gedaan, dus mijn anus is het ook niet meer zo gewend. Het lijkt me natuurlijk ontzettend geil om vastgebonden te worden en goed gefist te worden, maar of het gaat lukken weet ik niet. Ik ben ook van plan om dinsdag vanaf 1 of 2 uur langs te komen (voor de eerste keer), zie mijn eerdere bericht in een andere thread voor mijn foto's.
Wat zijn de voorbereidingen die ik moet treffen voor een schone anus?
Sophie
- Amber_sissypony
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 27
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Pony play
- Contacteer:
Re: Fisting 15/10 as
In het doorbladeren van het forum zie ik wel voorbij komen dat de EC het niet waardeerd om in douche te spoelen.
Unicorns might be just a myth but this pink latex sissypony will make your night mythical
Gebruikers op dit forum: Koster en 2 gasten