Alweer een Top-dag!

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Drella
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 apr 2016 21:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Transseksueel
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Alweer een Top-dag!

Bericht door Drella »

Hallo lieve zusjes, en tv-genieters.

Wauw wat een fantastische dag was het weer.
Voor mezelf weet ik niet waar ik moet beginnen, er is zoveel gebeurt.
Alles en iedereen was heerlijk ontspannen.
De ontmoeting met Maartje was heel speciaal.
Een leuk zusje in een "bloemetjes jurk" maar daaronder een grote keus aan latex kledingstukken!
Vanaf een afstandje heb ik heerlijk genoten van Blinda en het heerlijke kontje van jurrie/Julia.
Hetebottoml is door mij vastgebonden en verwend.
Maartje nam met een grote dildo al snel plaats tussen de benen van Hetebottoml, en was daar ook niet meer weg te slaan!
Wat een heerlijk gezicht.
Daarna was ikzelf aan de beurt, Hetebottoml heeft mij aan het kruis gezet en heeft mij, soms lief en soms hardhandig gevingerd.
En hij heeft me getrakteerd op een flink pak slaag op mijn billen.
(Wat was ik dáár aan toe) dank je wel lieverd.
'Savonds heb ik nog een leuke "afterparty" gehad met een paar jonge knullen met harde pikken.
En ik ben nog heerlijk geneukt door een lieve  man die ik in de E.C. zeker nog eens tegen zal komen.


Ik ben er van overtuigd dat er nog een heleboel andere spannende en geile dingen gebeurt zijn.
Dus ik ben benieuwd naar jullie belevenisen.

Cora bedankt voor je goede zorgen.
Enne.....de volgende TV-dag in Hilversum (06-09) staat al rose omcirkelt in mjjn agenda!
hetebottoml
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jan 2016 10:26
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Alweer een Top-dag!

Bericht door hetebottoml »

Hallo iedereen, ik kan dit alleen maar beamen; het was enorm opwindend allemaal.

Allemaal relaxte mannen en tgirls, iedereen met respect voor elkaar, sommigen (heel) actief en anderen kijkend en genietend.

Ik werd op een gegeven moment door Drella uit de cinema zaal meegesleurd naar de darkroom, terwijl m'n handen vastgebonden op m'n rug zaten. Op het grote bed werd ik goed strak vastgesnoerd en met het rokje van Drella geblindoekt. Ik lag muurvast toen mooie Maartje m'n schone kontje vulde met een heerlijke lange dildo en daar een tijd mee doorging. Mmmmmmmmm!!!! Dank je wel schoonheid!!!.
Dat was echt genieten zo terwijl er mannen omheen stonden...dat voelde ik aan de warmte van die geile kerels

Maartje zag er fantastisch uit met dat jurkje en het latex eronder. Met mooie cockring en die plug diep in je kontje. Een heerlijke tgirl ben je met je blonde haar!! Maar Blinda en ook de anderen zagen er ook heerlijk uit.

Drella is zoooooo lekker.....eerst netjes en mooi gekleed en daarna met een ultra kort rokje zonder string eronder werd ze een behoorlijk verleidelijke, opwindende verschijning....Ik heb haar als beloning, voor haar bondage van mij, aan het kruis gezet, haar mooie billen regelmatig rood geslagen en haar kontje opengewerkt en gemasseerd, hard en dan weer zacht strelen en kussen en dan weer behoorlijk hard....Ze vroeg zelfs om meerdere keren hard op 1 plek te slaan, nou ze kreunde daarna duidelijk hoorbaar......Ze gaf soms aan tegen de grens aan te zitten van pijn en genot, dus dat was helemaal voor elkaar! Na een uur haar maar losgemaakt want ze was behoorlijk uitgeput....Als dank kreeg ik een hele warme natte tongzoen, mmmmmm, en we hebben daarna een tijdje uitgerust op het bed in de hoek.

M'n complimenten ook aan de andere "dames", de een nog mooier dan de ander!!

Bedankt allemaal en de 6e september staat ook bij mij weer dik omcirkeld in m'n agenda!! Dikke kus van Henk!
Laatst gewijzigd door hetebottoml op 03 aug 2016 10:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
maartje_latex
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 feb 2013 21:08
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Alweer een Top-dag!

Bericht door maartje_latex »

Het was inderdaad een heerlijke middag,kort en hevig.
Hmmmm.
Wat lekker met drella en henk en ook jade (wat ben je mooi) en belinda (lekker hoor!) en alle andere zusjes. Geil in latex, verstopt onder een bloemetjesjurk. En de latex zit zo lekker.
En al die pikken om ons heen en krioelende handen over ons.

Een volgende keer mogen jullie me wel hard (er) aanpakken hoor :-)
Strak aan het kruis of in het blok of op de stoel, en (veilig) neuken ... En van een beetje slaag word ik nog geiler. Lekker spelen en plezieren, en in latex is dat o zo geil.
Dank voor de fijne uurtjes.
Tot een volgende keer (met of zonder bloemetjesjurk?) en hier of daar?
Een pb kan ook om samen af te spreken.
Maartje_latex!
silvia
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 mar 2014 18:53
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Non-binair
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Alweer een Top-dag!

Bericht door silvia »

ja ik heb ook smiddags genoten van alle lieve vriendinnen ...kus schat was toppie ...ik had op dark room een stukje geplaats ...was hier meer op zijn plaats geweest maar ja ...nu nog eens op de foto ....dat lijkt me met alle vriendinnen ook wel weer eens leuk ...
wie is er voor in ?
tot volgende maand dan maar weer kuss mee
hetebottoml
Berichten: 57
Lid geworden op: 26 jan 2016 10:26
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Squirting
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Alweer een Top-dag!

Bericht door hetebottoml »

Hoi Maartje latex,

Nogmaals persoonlijk bedankt voor het verwennen van me....
Ik vind je ook super aantrekkelijk met dat mooie latex, jammer dat je snel weg was.....Als Drella en ik geweten hadden dat je ook lekker stevig/hard aangepakt had willen worden (met slaag).....nou dan hadden we dat beslist gedaan.

Dus dat heb je tegoed als je de volgende keer er weer bij bent!!
XX
Henk
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten