Debuut travestiedag

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
Gesloten
britneyxxx
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Debuut travestiedag

Bericht door britneyxxx »

Vanmiddag mijn debuut gemaakt op deze dag als Britney. Ik voelde me als een poes in een vreemd pakhuis en moet duidelijk nog mijn weg vinden. Ik was redelijk nerveus, en besloot mijn bezoek dan ook maar beperkt te houden om zo een beetje mijn koudwatervrees te overwinnen. Nu ben ik vooral 'vrouwgericht' en dan is het soms wel jammer als mannen ongevraagd aan je zitten. Gelukkig stond ik mijn vrouwtje vanmiddag en een 'neen' voldeed. Kijken mag, meer bepaal ik. En Cora, thankxx voor je vriendelijke ontvangst en hulp met mijn rokje. (die rits moet inderdaad vervangen worden, maar dat durfde ik je bij vertrek niet meer te vragen) Al met al was mijn bezoekje geslaagd en voor een herhaling vatbaar.

Brit.
Eroticcinema H'sum
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Re: Debuut travestiedag

Bericht door Eroticcinema H'sum »

Britneyxxx,

Ik ben ontzettend blij dat je debuut goed bevallen is. Alle dames zijn altijd zeer vriendelijk en helpen je zeker op weg. Vergeet niet dat je mij altijd ALLES kan vragen. Als het niet kan laat ik je het echt wel weten. Neem de volgende keer je rokje gewoon mee dan komt die rits wel goed :)

Groetjes Cora
britneyxxx
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Debuut travestiedag

Bericht door britneyxxx »

Heel lief van je Cora, doe ik dat!

X, Britje.